سخنگوی دستگاه قضا در شصت و دومین نشست خبری/3

باندهای مافیایی مواد مخدر منتظر اشد مجازات باشند

سخنگوی دستگاه قضا گفت: هیچ رأفت و ترحمی نسبت به مافیای موادمخدر نخواهد شد و آن‌ها به اشد مجازات خواهند رسید و افرادی که اعلام می‌کنند ما فریب خورده‌ایم، باید هوشیار باشند که در دام مافیا قرار نگیرند.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام والمسلمین "غلامحسین محسنی اژه‌ای" در شصت و دومین نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار داشت: طی هفته‌های گذشته چند باند بزرگ موادمخدر از طریق دستگاه قضایی و با کمک نیروهای انتظامی شناسایی شدند و این امر از طرفی جای خوشحالی دارد، اما از طرفی دیگر جای تاسف است که این باند‌ها می‌توانند این مقدار از موادمخدر را حمل کنند.  
 
وی ادامه داد: یک باند در تهران و همینطور در اصفهان در ارتباط با موادمخدر بازداشت شدند به طوری که بیش از ۱۳۰ کیلوگرم هروئین و کراک به همراه داشتند.  
 
دادستان کل کشور افزود: در تهران و شهرستان‌ها در ارتباط با موادمخدر چندنفر اعدامی داشتیم که حکم در مورد آن‌ها اجرا شد و این نشانگر این است که هیچ رأفت و ترحمی نسبت به مافیای موادمخدر نخواهد شد و آن‌ها به اشد مجازات خواهند رسید و افرادی که اعلام می‌کنند ما فریب خورده‌ایم، باید هوشیار باشند که در دام مافیا قرار نگیرند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: متهمین ، حکم ، غیابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار