اخبار تیم فوتبال پرسپولیس؛

کریم پایان جام جهانی جواب می‌دهد/ نیلسون قید جام‌جهانی را هم می‌زند

همیشه در سال‌های برگزاری جام جهانی، تیم‌های باشگاهی کشورمان برای تمدید قرارداد نفرات ملی‌پوششان به مشکل برمی‌خورند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بزرگترین دغدغه تیم‌های درجه یک فوتبال کشورمان که نفرات ملی‌پوش بیشتری در تیم ملی دارند، تمدید قرارداد و یا جذب بازیکنان ملی‌پوش است.

براساس این گزارش، در این بین پرسپولیسی‌ها که بیشترین سهم را در تیم ملی دارند، با کار سخت‌تری مواجه هستند؛ چراکه در فهرست علی دایی نام نفراتی دیده می‌شود که در تیم ملی هستند و اکثر ملی‌پوشان سرخ هم قراردادشان با این تیم به پایان رسیده است و با توجه به اردوی بلندمدت اتریش و پس از آن سفر به برزیل فرصت چندانی برای مذاکره و توافق به این بازیکنان وجود ندارد.

بر اساس شنیده‌ها، کریم انصاری‌فرد که گفته می‌شود در لیست فصل بعد دایی حضور دارد، از سرمربی سرخ‌ها تا پایان جام جهانی فرصت خواسته که در صورت عدم دریافت پیشنهاد خارجی، قراردادش را با پرسپولیس منعقد کند.



*چند بازیکن ببندند، من هم می‌بندم/ شرط و شروط سید جلال برای پرسپولیس!


با اینکه بیش از 2 هفته از انتخاب اعضای جدید هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس می‌گذرد، اما هنوز هیچ فعالیت چشمگیری جهت پیشبرد اهداف سرمربی تیم دیده نمی‌شود.

نگرانی علی دایی حفظ اسکلت فصل گذشته تیمش است و به نظر می‌آید با توجه به بدهی‌های زیاد باشگاه به بازیکنان فصل قبل، مدیر عامل جدید کار سختی برای تمدید قراردادها داشته باشد.

در این خصوص شنیده می‌شود خیلی از بازیکنان به خاطر دوستی با دایی حاضرند که قید پیشنهادات خوب خارجی را بزنند و فوتبال خود را در فصل بعد با پیراهن سرخ دنبال کنند.

یکی از نفرات سید جلال حسینی است که از قطر پیشنهاد وسوسه انگیزی دارد اما حاضر است با پول کمتر فصل بعد هم در پرسپولیس بماند. البته شنیده می شود او برای تمدید قراردادش علاوه بر مسائل‌ مالی شرط و شروطی هم دارد که مهمترینش تمدید قرارداد چند بازیکن کلیدی تیم فصل گذشته است.
 


*گزینه‌های دروازه‌بانی منتفی شدند؛ / نیلسون قید جام جهانی راهم می‌زند


پس از خارج شدن نیلسون کوریا، دروازه‌بان 2 فصل گذشته پرسپولیس از کشورمان خبرهایی در خصوص اختلاف او و کادر فنی به گوش رسید.

طی مدت زمانی که از پایان بازی‌های لیگ برتر تا به امروز گذشته، گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص پرسپولیس مدل جدید شده که دروازه سرخ‌ها هم از این قاعده مستثنی نبوده است.

بر اساس این گزارش و طبق شنیده‌ها، اگر بین نیلسون و پرسپولیس اختلافی وجود داشته باشد، آن به دایی مربوط نیست و به طلب این دروازه‌بان ازسرخ‌ها برمی‌گردد.

با این همه منابع غیررسمی خبر می‌دهند که نیلسون منتظر است که تاریخ دقیق شروع تمرینات از سوی دایی اعلام شود و با اینکه او دوست دارد جام جهانی را در کشورش و از نزدیک دنبال کند، گفته که حاضر است قید جام جهانی را بزند و با شروع تمرینات خودش را به تهران برساند.



انتهای پیام/


برچسب ها: فهرست ، فرصت ، گزارش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۹:۲۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
نیلسون فداییی داری داداش....
آخرین اخبار