مروری بر مهمترين اخبار "سیاسی" سه شنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: وزارت ارتباطات حق ورود به حوزه محتوای اینترنت را ندارد ، قوانین مزاحم اجرای سیاست‌های مقاومتی حذف می‌شود ، ضرورت تسلط حقوقدانان به علوم مختلف/ حفظ مصالح و منافع ملی اولویت اصلی کشور است و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

رهبر معظم انقلاب سیاستهای کلی جمعیّت را ابلاغ کردند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/2/30/2272374_594.jpg

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سیاست های کلی «جمعیّت» را که براساس بند یک اصل 110 قانون اساسی و پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین شده است، ابلاغ کردند.

عدم اخذ ضمانت قابل وصول معضل امروز معوقات بانکی/ سیستم بانکی ضعف مدیریتی دارد دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به گزارش سخنگوی دستگاه قضا پیرامون معوقات بانکی، گفت: در سیستم‌های بانکی ضعف مدیریتی وجود دارد.

قوانین معارض در حوزه صنعت و تولید باید احصا و رفع شود

رئیس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه مرکز پژوهش های مجلس می تواند محل اتصال بحث های کارشناسی دولت و مجلس باشد، افزود: باید با روحیه تعاون و همکاری کارهای کشور به پیش برده شود.

"میثاق سربازان" برای ورود مشولان خدمت به سپاه طراحی شد

رئیس اداره سرباز فرماندهی کل سپاه گفت: "میثاق سربازان" برای مشمولانی که می‌خواهند به خدمت مقدس سربازی در سپاه وارد شوند طراحی شده است.

وزارت ارتباطات حق ورود به حوزه محتوای اینترنت را ندارد
 عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به مجوز وزارت ارتباطات به شرکت سامسونگ برای تولید محتوا گفت: این وزارتخانه حق ندارد وارد محتوا شود، لذا دادن مجوز برای ورود شرکت سامسونگ به تولید محتوای فرهنگی غیرقانونی است.

وزارت صنعت مجوز انعقاد قرارداد کار معین با بازرسان را دریافت کرد
نمایندگان با دو فوریت طرح اجازه به وزارت صنعت برای انعقاد قرار داد کار معین با بازرسان شاغل بر حوزه نظارت بر بازار موافقت کردند.

قوانین مزاحم اجرای سیاست‌های مقاومتی حذف می‌شود

 نمایندگان در جلسه علنی امروز با یک فوریت طرح الحاق یک بند به عنوان بند (ه) به تبصره جز 1 ماده 3 قانون تدوین و تنقیه قوانین و مقررات کشور موافقت کردند.

دولت باید مولفه‌های حجاب استاندارد را در کشور مشخص کند
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید بگوید حجاب استاندارد چیست و صدا و سیما نیز باید آن را نشان دهد و در راستای اقدام عملی در این حوزه وارد عمل شویم.

تهران صدرنشین بی‌حجابی در کشور است/ طرح سالم‌سازی سواحل در دستور کار
معاون اجتماعی نیروی انتظامی گفت: بیشترین اخذ تعهدها در مقوله حجاب مربوط به استان تهران با 40 هزار نفر بوده و کمترین آن به کهکیلویه و بویراحمد اختصاص دارد

ضرورت تسلط حقوقدانان به علوم مختلف/ حفظ مصالح و منافع ملی اولویت اصلی کشور است

 یک وکیل دادگستری گفت: حقوقدانان کشور دارای رسالت دفاع از منافع ملی هستند و برای انجام این رسالت افزون بر دانش حقوقی، لازم است که به تاریخ و جغرافیا و مصالح و منافع این کشور نیز آشنا باشند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار