کرمان/

توسعه مجموعه گردشگری «غار ایوب» اولویت نخست شهرداری دهج

شهردار شهر دهج گفت: توجه به بخش گردشگری و حفظ میراث فرهنگی و توسعه مجموعه «غار ایوب» در اولویت کاری شهرداری دهج است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حامد برزگری اظهار داشت: با همکاری بخشداری و هماهنگی با میراث فرهنگی مجموعه سیاحتی زیارتی غار ایوب زیر نظر هیئت امنا و شهرداری دهج در ایجاد امکانات رفاهی نظیر فضای سبز، احداث آلاچیق، ساماندهی سرویس بهداشتی و ایجاد شبکه برق فعالیت خود را آغاز کرده است که با حمایت خیران هزینه ایجاد روشنایی آن با اعتبار 400 میلیون تومان تامین می‌شود.

وی درباره فعالیت‌های فرهنگی، عمرانی و اقتصادی شهر دهج گفت: ما در این زمینه دست اهل فن، مهندسان، سیاسیون و کسانی که اهل خدمت هستند را به گرمی می‌فشاریم و برای حفظ میراث فرهنگی و در گرامیداشت سال فرهنگ و اقتصاد برپایی جشنواره‌های شعر و موسیقی را با همکاری اداره ارشاد در دستور کار داریم.

شهردار دهج درباره توسعه عمران شهری در دهج بیان داشت: تکمیل سیستم آبیاری قطره‌ای فضای سبز یکی از اولویت‌های کاری ما است، زیرا در سال گذشته بیش از 35 میلیون تومان آب خریداری شده که بیشتر آن برای فضای سبز به کار رفته که در سال جاری با کسب مجوز برای حفر یک حلقه چاه برای فضای سبز و تدابیر دیگر این هزینه به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌یابد.

برزگری متذکر شد: همچنین در زمینه عمران شهری بهسازی بلوار دولت، تکمیل میدان نبوت، سنگفرش گلزار شهدا و آرامستان دهج و همچنین تکمیل فضای سبز و سنگفرش بلوار رسالت صورت گرفته و مجوز حفر و تکمیل ساختمان شهرداری با 700 متر مربع فضا در دستور کار قرار گرفته است.

وی از حمایت خیران به ویژه مصطفی احمدی برای تکمیل غسالخانه و حاج علی نیکزاد برای تامین هزینه تجهیزات روشنایی معابر و مساعدت در بهسازی مجموعه غار ایوب شهر دهج قدردانی کرد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: کرمان ، شهرداری ، غار ایوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۳:۴۴ ۰۸ خرداد ۱۳۹۳
سرویس ها بهداشتی اونجا رو درست بکنید که آبروریزیه برای شهرستان بقیش پیشکش!!!!