فرقدانی: فکر می‌کنم قهرمان لیگ بیست و دوم ما باشیم

بازیکن تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندر امام ماهشهر گفت: پیش‌بینی من این است که تیم ما قهرمان لیگ بیست و دوم خواهد بود.

محمد فرقدانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران قبل از مسابقه دور رفت فینال لیگ برتر اظهار داشت: وضعیت آمادگی تیم ما بسیار بالا ست قبل از مسابقه بیش از یک هفته است که در ماهشهر اردو برگزار کرده و مشغول تمرین هستیم.

وی ادامه داد: از نظر من پتروشیمی بندر امام یک تیم کاملا حرفه‌ای است و سطح اردوهای آن بسیار بالاست ما مانند برخی تیمها نیستیم که بدون تمرین یا با یک تمرین قبل از مسابقه به جدال با تیمها برویم پتروشیمی بندرامام قبل ازهر مسابقه لیگ اردو دارد و هم اکنون هم تمرکزمان این است که در ماهشهر کاررا تمام کنیم.

فرقدانی اذعان داشت: تیم دانشگاه آزاد تیم خوبی است بازیکنان با تجربه و خوبی دارد باید ببینیم نتیجه در میدان چه رقم می‌خورد البته فکر می‌کنیم نتیجه به نفع ما تمام شود و سعی و تلاشمان همین است.

بازیکن با سابقه بندر امام ماهشهر به مصدومیتش از ناحیه کتف پلی آف اشاره کرد در این باره اذعان داشت: من در بازی پلی آف مقابل پتروشیمی عسلویه از ناحیه کتف دچار ناراحتی بودم زیرا در تمرینات آسیب دیدم با این وجود بازی کردم و یک برد مقابل مهران احدی داشتم البته دربازی دوم من به کمک پزشک و اسپری بی حسی راحت‌تر بازی کردم برخلاف بازی نخست که مصدومیت آزارم داد و مسابقه را به خطیون واگذار کرد.

وی افزود: مدتی تحت درمان بودم و اکنون وضعیت خوبی دارم و در فینال قادر به مسابقه دادن هستم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تنیس ، اردو ، مسابقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار