نژادفلاح:

روابط عمومي ها نقش نظارتي غيرحاكميتي هم برعهده دارند

مدير كل ورزش و جوانان استان تهران گفت:روابط عمومي ها نقش نظارتي غيرحاكميتي هم برعهده دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران،دكتر نژادفلاح در مراسم تجليل از روابط عمومي هاي برتر ادارات ورزش و جوانان حوزه ها، شهرستان هاو هيئت هاي ورزشي استان تهران، افزود: باور دارم تعامل خوبي در عرصه ورزش پايتخت وجود دارد و اين با تلاش هاي صادقانه و شبانه روزي مديران روابط عمومي ممكن شده است.مديران روابط عمومي استان تهران، تعامل و ارتباط خوبي با رسانه ملي، روزنامه ها و سايت ها برقرار كرده اند و ما اعتقاد داريم كه به ده ها دليل قادر نيستيم، همه فعاليت ها و كارهاي خود را در استان تهران انتقال دهيم.

وي ادامه داد: استان هاي مختلف، رسانه محلي دراختيار دارند و استاندار و مديران و قهرمانان قادر هستند در شبكه استاني خود حضور يافته و گزارش عملكرد ارائه دهند، اما در تهران، شبكه پايتخت، خود را شبكه محلي و استاني نمي داند و براي خود شبكه ملي قائل است، به همين علت ما از اين امتياز مهم و موثر، محروم هستيم.

نژادفلاح به تبيين نقش و جايگاه روابط عمومي ها پرداخت و ادامه داد: در جامعه ما دو نوع نظارت وجود دارد، يكي نظارت حكومتي و ديگري نظارت غير حكومتي كه بخش نظارت غير حكومتي، وجدان بيدار اهل رسانه و قلم است كه مي تواند به خوبي به وظيفه اش عمل كند.اعتقادم اين است كه آزادي انديشه، بيان و آزادي اطلاعات جزو اصول اوليه حقوق شهروندي است و اهل قلم و رسانه بايد بيش از همه، از اين حقوق شهروندي برخوردار باشد.
 
وي به بيانات مقام معظم رهبري درخصوص برخورد شفاف و بيان صريح درقبال فساد اشاره كرد و گفت: روابط عمومي ها نقش نظارتي غيرحاكميتي هم برعهده دارند كه كار بسيار سخت و دشواري است و شما پرچمدار اين عرصه هستيد.
مدير كل ورزش و جوانان استان تهران از روابط عمومي هاي ادارات و هيئت هاي ورزشي تقدير كرد و افزود: شما با نداشته ها، كارهاي بزرگي كرديد و آنطور كه بايد نتوانستيم حامي واقعي و خوبي برايتان باشيم. شما بدون توقع، به زيبايي به رسالت خود عمل كرديد و اخبار را منعكس نموديد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار