فلاح: بازی کردن در استقلال و پرسپولیس آرزوی هر بازیکنی است/ هنوز 70 درصد مطالباتم را دریافت نکرده‌ام

بازیکن تیم فوتبال صبای قم گفت: ما تاکنون فقط 25 تا 30 درصد قراردادمان را از باشگاه گرفته‌ایم و هنوز 70 درصد مطالبات را دریافت نکرده‌ایم.

میلاد سلیمان فلاح در خصوص وضعیتش در این تیم به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم وضعیت خوب است و تمریناتم را در صبا پشت سر می‌گذارم.

بازیکن تیم فوتبال صبای قم در ادامه افزود: چند تیم با من برای بازی در تیمشان در فصل آینده صحبت‌ کرده‌اند اما تاکنون پاسخی نداده‌ام زیرا صبا را دوست دارم و می‌خواهم در این تیم بازی کنم.

فلاح در مورد اینکه آیا دوست دارد در استقلال یا پرسپولیس بازی کند؟! تصریح کرد: بدون شک آرزوی هر بازیکنی حضور در یکی از دو تیم بزرگ پایتخت است زیرا این 2 تیم از پرطرفدارترین تیم‌های کشورمان است و من نیز از این امر مستثنی نیستم.

بازیکن تیم فوتبال صبای قم درخصوص وضعیت تیمش و اینکه در فصل بعد به چه شکلی ظاهر خواهد شد، تاکید کرد: باید خداوند را شاکر باشم زیرا وضعیت تیم صبا مساعد است و آماده حضور خوب در لیگ امسال است.
تیم صبا بازیکنان خوبی دارد و اگر بازیکنانش را حفظ کند و در این فصل آنها را از دست ندهد شانس بیشتری خواهد داشت.

وی ادامه داد: به طور قطع "صبا" با حفظ بازیکنان و به خدمت گرفتن یک سری بازیکن خوب دیگر می‌تواند مسیر موفقیت را هموار سازد.

فلاح در مورد اینکه بدهی معوقه باشگاه صبا پرداخت شده است یا نه عنوان کرد: باید اذعان کنم ما 25 تا 30 درصد قراردادمان را دریافت کرده‌ایم و هنوز 70 درصد آن پرداخت نشده است که امیدوارم مشکل مالی تیم ما هم حل شود.

بازیکن تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: باید بگویم که همه تیم‌ها مشکلات مالی دارند و هیچ تیمی فاقد مشکل مالی نیست به نظر من بازیکنان باید با بردباری به انجام وظایف خود بپردازند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم صبا آماده است که فصل بعدی را با اقتدار شروع و با سربلندی به اتمام برساند و امیدوارم که مسئولان چه به لحاظ معنوی و چه مالی، تیم را حمایت کنند تا شاهد افتخار آفرینی صبا باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر رجبی
۰۲:۲۶ ۰۱ خرداد ۱۳۹۳
میلاد سلیمان فلاح از نظر تکنیک پذیری و استایل بدنی فوق العادست
حیف ک با کج سلیقگی بعضی مربیان،فصل قبل جام جهانی رو از دست داد
تیم هایی مثل پرسپولیس، نفت تهران،ذوب آهن اصفهان،سایپای البرز،بخاطر ساختار تیمی تهاجمیشون میتونن از بازیکنی مثل سلیمان فلاح بهره ببرن
براش آرزوی موفقیت میکنم....
آخرین اخبار