رودهن/

تا پایان سال پرونده مسکن مهر دماوند باید بسته شود

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: تا پایان سال پرونده مسکن مهر دماوند باید بسته شود و دستگاه‌ های اجرایی باید هفتگی گزارش‌ های خود را ارسال کنند تا از پیشرفت ‌های فیزیکی در جریان باشیم.

فریبرز واحدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: بعضی پیمانکاران با تعطیلی فعالیت خود در پی افزایش قیمت ‌ها هستند.

وی ادامه داد: آن‌ها فکر کرده‌ اند که می ‌توانند با تعطیلی کار به نوعی بودجه و وام بگیرند و واحدها را با قیمت آزاد بفروشند.

واحدی با بیان اینکه چنین تصمیمی در استان تهران نداریم، افزود: این موضوع برنامه ‌ریزی و ابلاغ شده است و این دست افراد این زمینه نمی ‌توانند کاری کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران تصریح کرد: با مساعدت معاون عمرانی استاندار تهران به دنبال واگذاری مسکن مهر به شهرداری‌ ها هستیم.

وی ادامه داد: شهرداری‌ ها کارهای زیر بنایی و روبنایی را انجام می‌دهند و می ‌توانند به مردم خدمات ‌رسانی کنند و خیلی از مشکلات با این شیوه می‌ شود.

واحدی، دماوند و رباط کریم را اولویت برنامه ‌های خود را جهت تکمیل طرح‌ های مسکن مهر در استان تهران برشمرد و اضافه کرد: امیدواریم با کمک فرمانداری، کارها دنبال شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران افزود: مسکن مهر جیلارد نو و محک به یاری خداوند متعال باید تا پایان سال به اتمام برسد که در سال 94 عملیات ساخت و ساز در مسکن مهر دماوند نداشته باشیم.

واحدی با تأکید بر حمایت همه ‌جانبه از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در این زمینه تصریح کرد: هر جا لازم باشد نامه‌ نگاری می‌ کنیم و هر تصمیمی که مسئولان شهرستان بگیرند، مورد تأیید است/س.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.