بندرعباس/

تکریم کارفرمایان کارآفرین برگزیده تامین اجتماعی در بندرعباس

در چهارمین همایش سراسری تکریم کارفرمایان کارآفرین برگزیده تامین اجتماعی هرمزگان از ۷ کارآفرین برتر در بندرعباس تجلیل شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بندرعباس اکبری دبیر این همایش  نداشتن بدهی بیمه ای ، آزمایش های قبل از استخدام ، جذب نیروی کار ، رعایت نکات ایمنی کار و پرداخت به موقع حق بیمه و حقوق کارکنان از ملاک های انتخاب  کارفرمایان کار آفرین برتر برشمرد .

استاندار هرمزگان در این همایش با تشکر از کارآفرینان هرمزگانی از سرمایه گذاران علاقه مند برای سرمایه گذاری در استان  دعوت کرد و گفت : بخش خصوصی و کارآفرین بهترین کمک کننده دولت  برای  تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی هستند .

جادری افزود: کارآفرینان با فکر خلاق ، حداقل سرمایه و امکانات باعث رونق اقتصادی جامعه می شوند.

 مدیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی  هم در این همایش از تخصیص ۱۵۵ میلیارد تومان اعتبار و ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات با نرخ سود ۴ درصد برای طرح های توسعه ای و تامین کنندگان زنجیره تولید  با هدف  کاهش نرخ بیکاری در استان خبر داد .

اکرمی با اشاره به مزیت های فراوان استان در زمینه های مختلف  ،  نرخ بیکاری در هرمزگان را هفت و چهار دهم درصد  بیان کرد.

مدیر کل تامین اجتماعی هرمزگان هم در این همایش گفت:  کاهش زمان ابلاغ صورتحساب مالی کار فرمایان  از یک سال به ۶ ماه و ابلاغ الکترونیکی این صورتحساب ها از جمله تعاملات در نظر گرفته شده سال ۹۳  برای کار فرمایان است .

حیدری بلوکی افزود : از ۱۵ شعبه تامین اجتماعی در بندرعباس، خدمات ۱۲ شعبه به صورت اینترنتی ارائه می شود.

کارفرمای کارآفرین ، شبکه تاثیر گذار بر اقتصاد مقاومتی شعار در چهارمین همایش سراسری تکریم کارفرمایان کارآفرین برگزیده تامین اجتماعی هرمزگان بود.
انتهای خبر/ش/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.