آیت‌الله علوی‌گرگانی:

اقدامات وهابیت در عراق و سوریه وقیحانه است

آیت‌الله علوی گرگانی جنایت وهابیها در عراق و سوریه را وحشی ترین جنایتها دانست و گفت: وهابیت از دنیا، تنها خوی وحشی گری را یاد گرفته‌اند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "آیت الله علوی گرگانی" امروز در دیدار نیروهای هوا فضای سپاه، به حدیثی از حضرت امام علی(ع)، اشاره کرده و  جنایت وهابیها در عراق و سوریه را وقیحانه دانست و اظهار داشت: این ظالمان مرتکب هر گونه وحشی گری و ظلم می‌شوند، و هیچ ترسی  ندارند، چون تنها خوی وحشی گری را یاد گرفتند.
 
معظم‌له با اشاره به اینکه خلقت انسان جز برای اطاعت و عبادت نبوده است و هر چه غیر از این باشد باطل است، گفت: دنیا محل عبور و عبرت است و باید از سرنوشت ظالمان و جنایتکاران عبرت بگیرند که با چه وضع بدی از دنیا رفتند.
 
وی با بیان این که توشه و اعمال نیک تنها چیزی است که در آخرت نجات بخش انسان خواهد بود، افزود: حضو ر انسان در دنیا، فرصت بسیار مناسبی برای وجود برکات معنوی دارد، باید آن را غنیمت شمرد.       
 
استاد خارج فقه حوزه، با اشاره به اینکه جان دادن اهل ایمان در دنیا بسیار آسان تر از دیگران خواهد بود، یاد آورشد: خداوند از مرگ اهل یقین و عمل صالح تعبیر به حیات طیبه می‌کند و در قیامت هم با همین عنوان از آنها یاد می‌کند.
 
آیت الله علوی گرگانی وضعیت جان دادن انسانهای بی ایمان را با استفاده ار آیات و روایات بسیار سخت توصیف  کرد و در خاتمه  ابراز داشت: عمر، برکتی است که باید  مانند مروارید از آن استفاده کرد و قدر آن را دانست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار