امیر پوردستان در جمع خبرنگاران خبر داد؛

برگزاری رزمایش موشکی "حیدر کرار" و "بیت‌المقدس" در منطقه عمومی اصفهان و کاشان

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به برگزاری رزمایش‌های "حیدر کرار" و "بیت المقدس" طی روزهای دوم و سوم خرداد در کاشان و اصفهان گفت: در این رزمایش‌ها براساس فضای فضای ناهمطراز جدید‌ترین سلاح‌های ساخته شده مرکز تحقیقات و خودکفایی نزاجا آزمایش خواهد شد و این رزمایش‌ها رزمایش موشکی نیز است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه دژبان آجا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز با چهره‌ای از تهدیدات روبرو هستیم که از نظر نوع، شکل و اندازه با گذشته متفاوت است.  
 
وی افزود: در این فضا دیگر شاهد جنگهای منطقه‌ای نیستیم، بلکه شاهد رویارویی با دو جبهه ناهمتراز هستیم و ارتش جمهوری اسلامی ایران متناسب با این فضا اقداماتی را انجام داده است.  
 
امیر پوردستان تصریح کرد: تدوین دکترین عملیاتی، تبدیل ایده به محصول، رصد مداوم تهدیدات و اجرای رزمایش‌های منطبق با فضای ناهمتراز از جمله اقدامات صورت گرفته نیروی زمینی ارتش است.  
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: براساس تدوین دکترین عملیاتی در فضای ناهمتراز، دکترین تاکتیکی تدوین و سلاح‌های مورد نیاز آن به صنعت دفاعی و جهاد خودکفایی معرفی شده است.  
 
وی افزود: ایده‌هایی که در فضای ناهمتراز شکل گرفته بودند، به صنعت دفاعی ارائه شده و با توجه به ظرفیت نیروی انسانی متخصص با انگیزه و متدین و ظرفیت صنعت دفاعی در کشور، فاصله ایده تا محصول کوتاه شد.  
 
امیر پوردستان اظهار داشت: امروز در کوتاه‌ترین زمان ایده‌ها تبدیل به محصول می‌شوند و در اختیار یگان‌های عملیاتی قرار می‌گیرند.  
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: رصد مداوم تهدیدات از دیگر اقدامات نیروی زمینی ارتش است و همه تحرکات دشمن در حاشیه مرز‌ها، منطقه و فرامنطقه توسط کار‌شناسان اطلاعاتی رصد و تحلیل شده و متناسب با این تهدیدات ظرفیت‌های لازم برای مقابله ایجاد می‌شود.  
 
امیر پوردستان اظهار داشت: رزمایش نیروی زمینی ارتش در منطقه مرکزی کشور هفته گذشته برگزار شد و طی روزهای دوم و سوم خرداد، رزمایش موشکی "حیدر کرار" و "بیت المقدس" در منطقه عمومی اصفهان و کاشان برگزار خواهد شد.  
 
وی خاطرنشان کرد: رزمایش‌ها متناسب با تهدیدات و منطبق با فضای ناهمتراز انجام می‌شود و در آن سلاح‌هایی که توسط صنعت دفاعی تهیه شده و همچنین آمادگی نیروی انسانی مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرمانده ، نیرو ، زمینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار