هم‌زمان با سالروز فتح خرمشهر؛

همایش "دلاوریم" با حضور خانواده شهدا برگزار می‌شود

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) از برگزاری همایش "دلاوریم" در سازمان بسیج دانشجویی خبر داد و گفت: این همایش به همت بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع)، و با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و فاتحان خرمشهر برگزار می‌شود.

"محسن سعیدی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، از برگزاری همایش "دلاوریم" در سازمان بسیج دانشجویی خبر داد و گفت: این همایش به همت بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع)، و  با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و فاتحان خرمشهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه  این همایش با حضور 500 خانواده شهدا برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این همایش حجج‌اسلام "علم‌الهدی" و "پناهیان" و اسماعیل کوثری سخنرانی کرده و هم‌چنین خانواده‌های شهدایی همچون طهرانی‌مقدم، دستواره، صفوی، کلانتری، سمیع‌خانی، جولایی، ردوکی، آبشناسان، نامجو، کلهر،صیاد شیرازی، پازوکی، قهاری، مددخانی، خلیلی، کاوند، احمدی‌روشن، ستاری و زین‌الدین حضور خواهند داشت.
 
مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) خاطرنشان کرد: حضور عموم در این همایش آزاد است و این همایش فردا (شنبه) 3 خرداد، هم‌زمان با سالروز فتح خرمشهر با تکیه به ظرفیت داخلی و پیروزی بر 1+5، رأس ساعت 16:30 در سالن بصیرت سازمان بسیج دانشجویی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار