صبح امروز؛

اتوبوس شرکت واحد در اتوبان کرج-تهران حادثه آفرید/دست کم 30 تن مصدوم شدند

صبح امروز یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد در مسیر غرب به شرق اتوبان کرج – تهران حادثه آفرید.

سرهنگ اسفندیاری در گفتگو  با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، گفت: صبح امروز یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد در کیلومتر باند جنوبی مسیر غرب به شرق اتوبان کرج – تهران از مسیر خود منحرف و با حفاظ جاده(گاردیل) برخورد می‌کند.
 
به گفته این مقام مسئول انتظامی بلافاصله ماموران راهنمایی رانندگی به محل حادثه اعزام شدند که در بررسی های اولیه مشخص شد در این حادثه تا کنون بیش از 10 مسافر مصدوم شده‌اند.
 
جانشین رئیس پلیس راه کشور خاطر نشان کرد: علت حادثه و همچنین تعداد مجروحین کماکان در دست بررسی است و بار ترافیکی سنگینی در حال حاضر در این محدوده حاکم است.

**حال 5 تن از مصدومان وخیم است
 
جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران درباره این خبر به خبرنگار ما گفت: به دنبال این حادثه در منطقه گرمدره به جز ایستگاه آتش نشانی همان منطقه، 4 ایستگاه آتش نشانی نیز از تهران عازم محل حادثه شدند.

وی افزود:در این حادثه که یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد واژگون شده بود، 32 مسافر مصدوم شده بودند که 5 تن از این حادثه دیدگان به دلیل شدت جراحت توسط بالگرد به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گفته ملکی از این تعداد حادثه دیده به غیر از 16 تن حال عمومی سایر مصدومان رضایت بخش است.

**تاکنون از حال مصدومان گزارش نشده است

حسن عباسی در باره جزئیات ارائه خدمات درمانی به خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت: اورژانس 115 کرج پس از اعزام چند دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به علت وخامت حال مصدومان و حجم بالا ترافیک از اورژانس تهران درخواست بالگرد امدادی و آمبولانس کردندکه بلافاصله 5 دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های غرب اورژانس تهران وبالگرد هلال احمر عزام محل حادثه شدند.

وی ادامه داد:تکنسین‌های اورژانس کرج و تهران پس از اقدامات اولیه درمانی، 16 تن از مصدومان توسط اورژانس کرج به مراکز درمانی استان البرز 10 تن با بالگرد هلال احمر و سه تن توسط اورژانس تهران به بیمارستان فیاض بخش منتقل شدند.

عباسی افزود: سه تن نیز که دچار جراحات جزئی بود در محل درمان شدند.

به گفته این مقام مسئول در اورژانس تهران تا کنون خبری از حال مصدومان و جان باخته گزارش نشده است.

**انتقال 14 مصدوم به بیمارستان

حسین درخشان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به حادثه اتوبوس شرکت واحد با گاردریل ( کرج – آزادگان ) گفت: ساعت 6 صبح امروز اورژانس برخورد اتوبوس شرکت واحد با گاردریل را در محور کرج – تهران ( گرمدره – دهکده آبی) به امداد ونجات اطلاع داد.

وی در ادامه با اشاره به حادثه دیدن 34 نفر تصریح کرد: در این حادثه 34 نفر مصدوم شدند که پس از اقدامات اولیه درمان توسط هلال احمر و اورژانس به بیمارستان مراکز درمانی منتقل شدند.

درخشان با اشاره به انتقال هوایی 14 نفر اظهار داشت: با توجه به وضعیت جسمانی 14 تن از مصدومان بالگرد امداد نجات در 3 عملیات پروازی آنان را به بیمارستان منتقل کرد.

**نقص فنی علت حادثه خونین اتوبوس در آزاد راه کرج – تهران
 
سرهنگ اکبری، رئیس پلیس راه استان البرز درباره علت این حادثه گفت: کارشناسان پلیس پس از بررسی علت حادثه بروز نقص فنی ناشی از ترکیدگی لاستیک جلوی اتوبوس را علت این واژگونی اعلام کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۰۳ خرداد ۱۳۹۳
راننده مقصر بود ؟ بود یا نبود؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۹:۳۱ ۰۳ خرداد ۱۳۹۳
چرا کارخانه ساخت اتوبوس را اعلام نمیکنید . فقط باید برای اسکانیا اعلام شود؟
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۹:۱۱ ۰۳ خرداد ۱۳۹۳
این اتوبوسی که تو عکسه،مال شرکت واحده؟؟؟
Netherlands
محمد
۰۸:۵۸ ۰۳ خرداد ۱۳۹۳
انشالا به لطف خداوند همه اسیب دیدگان سالم به خانواده خود باز می گردنن
و لطفا از اتوبوس های خوب وطنی استفاده کنید یه عمر داشتیم چیزی نشود
آخرین اخبار