با همراهی ده ها سینماگر و هنرمند

پیکرشادروان "رسولیان" هنرمند پیشکسوت و جانباز سرافراز دفاع مقدس تشییع شد

روز گذشته با همراهی و استقبال ده ها تن از اهالی سینما، دوستان و همرزمان، پیکرهنرمند و جانباز سرافراز دورانسال دفاع مقدس شادروان مجید رسولیان معروف به «دایی مجید سینما» تا قطعه صالحین بهشت زهرا (س) تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت؛ مراسم تشیع باشکوه این هنرمند سینمای دفاع مقدس با حضور هنرمندان و سینماگران زیادی از جمله: حسین پارسایی، محسن علی اکبری، محمدجواد کاسه ساز، محمدرضا عرب، مسعود اطیابی، عباس شوقی، پژمان لشگری پور، سید رحیم حسینی، ستار کاکایی، مهدی کریمی، مقصودجباری، محمدتقی فهیم، علی روئین تن، رضا رستگار، محمد خزاعی، کوروش پیرو، حسین هادیان فر، مهدی علیمحمدی، کامران ملکی، مسعود مددی، حسن امجدی مقدم، حمید بهمنی، مرتضی علوی مدیرکل ارتباطات مردمی مجمع تشخیص مصلحت نظام، مسعود مددی، سیداحد میکائیل زاده، مجتبی اسدی پور، علیرضا عاقل زاده، ناصر درخشان، هاشم ایمانی، دکتر سید مجتبی علوی، سیاوش حقیقی، یزدان عشیری، مدیرکل روابط عمومی سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور، اعضای هیات محبان جواد الائمه(ع)، و جمعی از هنرمندان و همرزمان، خبرنگاران و دوستان برگزار شد.

مجید رسولیان از جانبازان دفاع مقدس و از دست اندرکاران سینما که در میان اهالی سینِما به« دایی مجید» معروف بود به دلیل عرضه قلبی وعوارض شیمیایی باقیمانده از دوران دفاع مقدس روز روز جمعه در بیمارستان قلب شهید رجایی تهران دار فانی را وداع گفت. وی که از رزمندگان و نقش آفرینان در عملیات فتح خرمشهر بود که از حسن تصادف در آستانه سالروز فتح خرمشهر برای همیشه از میان ما رفت و به سوی معبودش پر کشید و به همرزمان شهیدش پیوست.رسولیان یکی از فعالان در حوزه تولید و تدارکات حوزه سینما و تلویزیون بوده است که در طول دوران فعالیتش در دهها فیلم سینمایی و تلویزیونی بازیگری همکاری داشته است. از سال 60 تاکنون، در ده‌ها فیلم سینمای دفاع مقدس علاوه بر همکاری اجرایی به عنوان بازیگر نقش آفرینی کرده است.بازی در فیلم های«برخورد خیلی نزدیک»به کارگردانی و نویسندگی اسماعیل میهن دوست«جعبه موسیقی» به کارگردانی فرزاد موتمن و همکاری در فیلم سینمایی«احضارشدگان» از جمله آن است.

رسولیان درکنار همکاری در فیلم‌های سینمایی در بسیاری از جشنواره ها و همایش های ملی و بین‌المللی نیز همکاری و همراهی داشته است.سی امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، سه دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، جشنواره فیلم پلیس، جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر، دو دوره جشنواره تئاتر رضوی و ... از جمله جشنواره هایی است که رسولیان در ستاد اجرایی آن همکاری داشته است. 

شایان ذکر است او در تیم اجرایی و پشتیبانی سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت که قرار است همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس در کشور برگزار شود نیز حضور داشته است.
مجلس ختم این عزیز سفرکرده امروز یکشنبه چهارم خرداد در مسجد امام حسن مجتبی(ع) واقع در خیابان شریعتی- نرسیده به سه راه طالقانی- بالاتر از سینماصحرا- ساعت 16 تا 30/17 برگزار می شود.


انتهای پیام/ اس
برچسب ها: سینما ، جشنواره ، فیلم ، مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار