وزیر آموزش و پرورش:

افزایش حقوق سالیانه باعث رضایت‌مندی نیروی انسانی می‌شود

علی‌اصغر فانی خطاب به مسئولان بیمه آتیه سازان حافظ گفت: حفظ احترام و حرمت معلمین، از همه خدمات مهم‌تر است و فرهنگیان باید به هنگام مراجعه به شعب بیمه مورد تکریم قرار بگیرند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علی‌اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی روسای تعاون و امور رفاهی ادارات آموزش و پرورش کشور که در باشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار کرد: نقش معلم به عنوان تنها نماینده دولت در دورترین روستاها و مناطق مرزی کشور، ممتاز و بی‌بدیل است.

وی در خصوص رابطه حقوق و دستمزد فرهنگیان کشور، خاطرنشان کرد: افزایش حقوق سالیانه در کنار خدمات غیر نقدی، به غیر از جلوگیری از ایجاد تورم، رضایت‌مندی و انگیزه در منابع انسانی را در پی خواهد داشت.

فانی امضای قرارداد آموزش و پرورش با شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ را گامی موثر در جهت حفظ آرامش و امنیت روانی و جسمی معلمان عنوان و اظهار کرد: در تلاش هستیم با خدمات‌رسانی بیمه بتوانیم نقش موثری را در افزایش انگیزه در فرهنگیان ایجاد کنیم.

عضو کابینه تدبیر و امید «حاکمیت اخلاق در روابط انسانی» را عنصر اصلی در آموزش و پرورش دانست و افزود: فرهنگ‌سازمانی در ساختار بیمه نیز باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که در عین خدمت رسانی پزشکی و درمانی، حفظ احترام و تکریم معلمان نیز سرلوحه کار قرار گیرد.

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: باید رویکردها به سمت ارائه خدمات بهتر و احترام بیشتر سوق پیدا کند و از برداشت‌های ناروا پرهیز کنند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
محمدی
۱۲:۳۷ ۰۲ شهريور ۱۳۹۳
خدمات بیمه طلایی ضعیفتر ازسال قبل وارزش حقوق به یک سوم تنزل یافته.