ساری /

آغاز به‌کار اجلاس خانه سینما از امروز

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از آغاز‌ به‌کار اجلاس خانه سینما از امروز در مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، دلاور بزرگ‌نیا در حاشیه آغاز به کار اجلاس خانه سینما گفت: گردهمایی روسای جامعه اصناف سینمایی ایران از امروز تا هفتم خرداد با حضور چهره‌های شاخص سینمایی با شعار سینما دریچه‌ای برای شناخت تاریخ فرهنگ و تمدن برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس تفاهمنامه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران با خانه سینما، مقرر شد تا خانه سینما با همکاری صنوف سینمای ایران، اجلاس سالانه خود را با هدف نشان دادن توانمندی‌ها و ظرفیت‌های گردشگری مازندران و معرفی آن به پدیدآورندگان آثار سینمایی، امسال در مازندران برگزار کند.

بزرگ‌نیا یادآور شد: ‌در جدول برنامه‌های سینماگران، بازدید از برخی مکان‌های گردشگری استان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل گردشگری مازندران یادآور شد:‌ از جمله برنامه‌های این گردهمایی سه روزه، می‌توان به بازدید از جاده کناره، برخی شهرک‌های دریایی و و سواحل دریای مازندران، بازدید از پارک هنرمندان، عمارت کلبادی، حمام وزیری و خانه فاضلی ساری اشاره کرد.

وی با بیان ایکه در برنامه‌های روز دوم، بازدید از مجموعه عباس‌آباد، باغ شاه و سایر اماکن دیدنی بهشهر و برگزاری اجلاس سالانه خانه سینما در عباس‌آباد بهشهر دیده شده است، افزود: عصر روز دوم هم برنامه بازدید از مجموعه فرح‌آباد ساری و گشت و گذار در سواحل فرح آباد اجرا می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، ادامه داد: مازندران با برخورداری از مواهب طبیعی، آداب و رسوم غنی و آثار تاریخی و محوطه‌های باستانی، ظرفیت‌های ناشناخته‌ای دارد که می‌تواند با زبانی جدید و از طریق سینما به گردشگران داخلی و خارجی نشان داده شود./س


برچسب ها: آغاز ، سینما ، امروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.