تروریست هایی که خواندن سوره حمد را بلد نیستند!

اینها همه نشان می دهد که وقایع [سوریه] مورد سوء استفاده قرار گرفته و باید قانونی تصویب شود که مجازات ها را تشدید کند و آنها را از انحراف باز دارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،به نقل از العالم(alalam)،عبداللطیف السنان مدیر اداره رسیدگی به امور جوانان در وزارت امور اجتماعی کویت در گفتگو با روزنامه کویتی الرأی اظهار داشت: من شخصا با 7 نفر از نوجوانان زیر 18 سال که برای جنگ به سوریه رفته اند، روبرو شده ام و در گفتگو با آنها فهمیدم که درک و فهم آنها از دین، درست مثل کسی است که چند سخنرانی آتشین شنیده و برای "جهاد" به راه افتاده است. آنها حتی قرائت سوره حمد را هم بلد نبودند. مجبور شدیم آنها را به مرکز بازپروری بیاوریم و برای اصلاح رفتار، مورد آموزش قرار دهیم.

 

سنان افزود: اینها همه نشان می دهد که وقایع [سوریه] مورد سوء استفاده قرار گرفته و باید قانونی تصویب شود که مجازات ها را تشدید کند و آنها را از انحراف باز دارد. این بزرگترین جنایت جهانی است که باید در برابر آن بایستیم و از فرزندان خود حمایت کنیم.

 

مدیر امور جوانان وزارت امور اجتماعی کویت تاکید کرد: 14 نفر از جوانانی را هم که در تظاهرات های کویت شرکت کرده بودند، در دوره های بازپروری شرکت داده ایم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.