دختر حمدین صباحی: انصراف پدرم از انتخابات به نفع خودش است

دختر "حمدین صباحی" نامزد انتخابات ریاست جمهوری مصر تأکید کرد که انصراف پدرش از از انتخابات به نفع خودش است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم،   دختر "حمدین صباحی" نامزد انتخابات ریاست جمهوری مصر تأکید کرد که انصراف وی از انتخابات به نفع خودش است.

"سلمی صباحی" در صفحه توییتر خود نوشت که پدرش با تصمیم برای ادامه حضور در انتخابات ریاست جمهوری، حمایت از منافع مصر را برگزید.

حمدین صباحی رقیب "عبدالفتاح سیسی" وزیر دفاع سابق در انتخابات ریاست جمهوری مصر است که امروز برای سومین روز پیاپی ادامه دارد.

سایت مصری "الیوم السابع" به نقل از دختر حمدین صباحی نوشت: انصراف از رقابت در انتخابات به نفع حمدین است و ادامه آن به نفع مصر ... و حمدین مصر را برگزید .. این یک واقعیت است و نه کلیشه.

کمیته برگزاری انتخابات ریاست جمهوری مصر دیروز پس از بسته شدن مراکز رأی گیری با اعلام مشارکت 37 درصدی مردم در انتخابات، زمان رأی گیری را یک روز دیگر تمدید کرد.

از سوی دیگر، "محمد انور سادات" رئیس حزب "اصلاح و توسعه" و از حامیان "عبدالفتاح سیسی" از موضع حمدین صباحی تقدیر کرد.

وی با اشاره به تصمیم حمدین صباحی برای ادامه انتخابات پس از مطرح شدن احتمال انصراف او از ادامه رقابت، تأکید کرد: بسیاری فکر کردند که حمدین صباحی از رقابت خارج میشود و ما را در تنگنایی جدی قرار می دهد.

ستاد انتخاباتی حمدین صباحی صبح امروز با اعلام ادامه حضور وی در رقابتهای انتخاباتی، کمیته عالی برگزاری انتخابات را مسؤول شفافیت این انتخابات دانست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار