روشي جديد براي ترك سيگار؛

با اين نرم افزار سیگار کشیدن را ترک مي كنيد + دانلود

اگر از آن دسته افرادی هستید، که از کشیدن سیگار خسته شده اید، می توانید با روشي جديد براي ترك سيگار؛ يعني با استفاده از نرم افزار Stop smoking سیگار کشیدن را ترک کنید.


به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ کشیدن سیگار یکی از هنجارهای نا مناسب است و تقریبا می توان آن را به عنوان اعتیاد معرفی کرد، بسیاری از افرادی که سیگار می کشند علاقه دارند که دیگر سیگار نکشند و آن را برای همیشه ترک کنند، اما نمی دانند از کجا و چه طوری شروع کنند. این نرم افزار QuitNow! Pro - Stop smoking v4.0.14 ویژه این کار طراحی شده است و با استفاده از روش های آن می توانید سیگار کشیدن را برای همیشه ترک کنید. نرم افزار می تواند از جنبه های مختلف فواید ترک سیگار برای سلامتی و روابط اجتماعی را بررسی کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: دارا بودن ویجت اختصاصی، امکان به اشتراک گذاری نتایج و پیشرفت ها در شبکه های اجتماعی، توصیه نکات علمی برای ترک سیگار و ... اشاره کرد.



عکس هایی از نمایه نرم افزار:




 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 5.2 مگابایت
 • نسخه: 4.0.14
 • اجرا در: اندروید 2.1 و بالاتر
 • امتیاز: 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هانی
۲۲:۰۶ ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
سلام وقت بخیر. ببخشید اگر برنامه ی ترک سیگار به زبان فارسی باشه بهتر نیس؟ خیلیا ترجمه ی زبانشون ضیفه مثل خود من. برنامه که فارسی باشه راحت تر میشه معنیشو فهمید
با تشکر
آخرین اخبار