مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به همکاری با بانک ملی گفت: طی جلساتی که با اعضای ارشد بانک ملی صورت گرفته است در تلاش هستیم تا تسهیلات

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از وزارت آموزش و پرورش، فرشید سیاری با بیان این‌که انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی درمان تحت عنوان بیمه طلایی شاخص ترین قرارداد بیمه‌ای است، اظهار کرد: این بیمه تقریبا کلیه نیازهای درمانی و بیمه‌ای همکاران را تامین می کند که البته دارای فراز و فرودهای فراوانی بوده است.

وی با اشاره به به سهمیه حج عمره به فرهنگیان، تصریح کرد: این سهمیه برای تمام دستگاه ها در سال گذشته توسط شورای عالی حج قطع شده است و درصددیم بتوانیم با رایزنی و مکاتبه سهمیه وزارت آموزش و پرورش را احیا کنیم.

سیاری در خصوص تسهیلات اعطایی بانک ملی عنوان کرد: درسومین سال اجرای این طرح با عدم همکاری بانک ملی مواجه شدیم و برای پرداخت مجدد تسهیلات جلساتی را با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بانک ملی برگزار کردیم که به زودی نتایج آن را به اطلاع می رسانیم.
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش صندوق های وام ضروری 700 منطقه آموزشی را ظرفیتی بزرگ خواند و خاطرنشان کرد: 980 هزار نفر عضو با سرمایه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ششصد و پنجاه هزار تومان می توانند به ساده‌ترین شکل تسهیلات قرض الحسنه را بدون تشریفات اداری دریافت کنند.

وی هم اندیشی، هم افزایی و شناخت مشکلات قراردادهای جدید بیمه ای را از اهداف اصلی این گردهمایی عنوان و اظهار کرد: شرکت بیمه‌ای آتیه سازان حافظ، مصمم است در خصوص بندهای قرارداد و هزینه های درمانی و  پزشکی به فرهنگیان از هیچ تلاشی فروگذار نکند.

انتهای پیام/

برچسب ها: احیا ، تسهیلات ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار