انصاری فر و خلعتبری میهمان برنامه «ورزش از نگاه دو»

مجله ورزشي «ورزش از نگاه دو» در ادامه مبحث پيرامون بررسي ترکیب تيم ملی ايران در جام جهاني 2014 برزيل، اين هفته وضعيت مهاجمان تيم ملي ايران را با دفاع حريفان به نمايش می گذارد.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مجله ورزشي «ورزش از نگاه دو» در روزهای پنجشنبه و جمعه 8 و 9 خرداد در ادامه مبحث پيرامون بررسي ترکیب تيم ملی  ايران در جام جهاني 2014 برزيل، اين هفته وضعيت مهاجمان تيم ملي ايران را با دفاع حريفان به نمايش مي گذارد.


ابوالفضل اكبري با اعلام اين خبر گفت: اين برنامه در روزهاي پنجشنبه با تشكيل ميزگردي به مباحث روز ورزش خصوصا وضعيت فوتبال ايران در جام جهاني 2014 و مقایسه آن با تیم های هم گروهش مي پردازد.

وی با اشاره به اینکه اين برنامه اول خرداد ميزبان مهرداد ميناوند، مهدي مناجاتي، ستار همداني، قاسم دهنوي، محمد صادقي بود که به بحث و گفت و گو پيرامون وضعيت خط مياني تيم ملي ايران در جام جهاني 2014 پرداخت. افزود: اين هفته با دعوت از كريم انصاري فر و محمدرضا خلعتبري به بررسي وضعيت مهاجمان تيم ملي ايران و دفاع حريفان مي پردازد.

تهيه كننده اين برنامه خاطرنشان كرد: در برنامه روزهاي جمعه با بحث پيرامون «خط قرمز» در خدمت بينندگان شبكه زندگي هستيم و همانطور كه هفته گذشته ميزبان پيام صادقيان بوديم، اين هفته نيز شاهد حضور يكي ديگر از مردان عرصه ورزش خواهيم بود.

«ورزش از نگاه دو» كاري از گروه اجتماعي شبكه دو به تهيه كنندگي ابوالفضل اكبري و اجراي ميثم زمان آبادي و پيمان يوسفي است كه پنجشنبه ها ساعت 23:45 و جمعه ها ساعت 20:50 از شبكه دو پخش مي شود.



انتهای پیام/

برچسب ها: ترکیب ، تیم ، ایران ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار