سنندج/

راه اندازی دانشکده علوم پایه بیجار در مرداد امسال

رییس دانشگاه کردستان گفت:در هفته آخر مرداد ماه امسال دانشکده علوم پایه در شهرستان بیجار با دو رشته تحصیلی راه اندازی می‎شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج ،امینی با اشاره به افزایش تعداد دانشکده های دانشگاه کردستان از پنج دانشکده به هفت دانشکده گفت: در حال حاضر هفت دانشکده کشاورزی،منابع طبیعی،مهندسی،هنر و معماری،علوم پایه،ادبیات فارسی و زبان‎های خارجی و علوم انسانی و اجتماعی در دانشگاه کردستان وجود دارد.


وی افزود: همچنین مجوز دو دانشکده ادبیات و زبانهای خارجی و هنر و معماری در یک سال گذشته از هیات امنای دانشگاه و شورای گسترش آموزش عالی اخذ و راه اندازی و به بهره برداری رسیدند.


رییس دانشگاه کردستان ادامه داد: سه دانشکده علوم پایه بیجار،دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی سقز و دانشکده صنعت و معدن قروه هم که از مصوبات هیات دولت است که در حال ساخت و یا بهره برداری است.


امینی با بیان اینکه دانشکده علوم پایه بیجار با زیر بناء 3500 مترمربع و اعتبار بیش از سه میلیارد تومان در دو رشته تحصیلی در اخر مرداد ماه راه اندازی و به بهره برداری می‎رسد،خاطرنشان کرد:زمین دانشکده صنعت و معدن قروه و دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی سقز هم خریداری و هر کدام با زیر بناء 5000 مترمربع در حال احداث هستند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.