رکن آبادی:

ایران خواهان روابط مناسب با عربستان سعودی است

سفر ایران در لبنان در سخنانی تاکید کرد ایران خواهان روابط مناسب با عربستان سعودی است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه المنار: "غضنفر رکن آبادی" در دیدار با "امیل لحود" رییس جمهوری سابق لبنان در سخنانی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران از برقراری گفتگو و وحدت ملی در لبنان حمایت کرده و از همه اطراف می‌خواهد که در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی ایستادگی کنند به دلیل اینکه دشمنی به غیر از این رژیم وجود ندارد.

وی در ادامه با بیان اینکه تا زمانی‌که دشمنی واحد باشد، اختلافی پدید نمی‌آید افزود: سیاست دشمن اسراییلی بر تمامی کشورهای منطقه تاثیر می‌گذارد.

سفیر ایران در بیروت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ایران تمامی طرف‌ها را به نزدیکی دیدگاه‌ها و برقراری گفتگو دعوت می‌کند تاکید کرد: طبیعی است که مشکلات منطقه تنها از سوی کشورهای این منطقه حل می‌شود و زمانی‌که ایران، عربستان، لبنان، بحرین و سوریه و دیگر کشورها اجتماع کنند، تمامی مشکلات حل می‌شود.

"رکن آبادی" با اشاره به نقش بارز "امیل لحود" در تحکیم روابط دوجانبه بین ایران و لبنان و همچنین موضع ثابت وی در قبال ایستادگی در کنار مقاوت تصریح کرد: ایران خواهان روابط مناسب با تمامی کشورهای منطقه و همجوار به ویژه با عربستان سعودی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: رکن ، آبادی ، غضنفر ، امیل ، لحود ، سابق ، لبنان ، ریاست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار