کارشناس شبکه بهایی من و تو در کنار اعضای تیم ملی عکس یادگاری می گیرد! + تصویر

یکی از اعضای آکادمی کذایی موسیقی شبکه معاند من و تو به راحتی در کنار تیم ملی ایران در اردوی اتریش حضور داشته و با ملی پوشان عکس یادگاری می گیرد.

به گزارش خبرنگار  وبگردی باشگاه خبرنگاران،  اگرچه ملی پوشان با تمرینات فشرده و منظم در خارج از کشور،خود را برای جام جهانی آماده می کنند اما  ظاهرا تفریحاتی هم برای آنها در برخی اوقات در نظر گرفته شده است. تفریحاتی که با حواشی ای که بدلیل عدم حضور رسانه های معتمد نظام  اتفاق افتاده، ابهاماتی با رنگ و بوی هدفمند  از سوی جریانهای معاند به آن دامن می زند.

در همین راستا هومن خلعتبری در صفحه فیس بوکش مدعی شده حضور در یک کنسرت موسیقی یکی از اوقات فراغت فوتبالیست های تیم ملی بوده که از سوی وی ترتیب این برنامه داده شده است. اما هومن خلعتبری که با یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران، تشابه اسمی دارد چه کسی است ؟ هومن خلعتبری استاد ترانه و صدای برنامه ای تحت عوان اکادمی در شبکه ضد انقلابی من و تو است .  در لابه لای این برنامه به ظاهر هنری ، بارها به اعتقادات و شعائر انقلاب اسلامی توهین می شود . این برنامه توسط  فرح دیبا ملکه فراری شاه مخلوع پهلوی حمایت مالی می شود و تهیه کنندگان آن از بدنامترین فعالان به اصطلاح هنرمند در دوران طاغوت هستند.

این خلعتبری آنقدر در اتریش احساس راحتی کرد که حتی به کنار محمدرضا خلعتبری بازیکن ملی پوش ایران رفت و با او عکس یادگاری انداخت عکسی که در زیر مشاهده می کنید:

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار