دبیرهیئت کشتی مازندران از دعوت 14 کشتی گیر آزادکار نوجوان مازندرانی به اردوی تیم ملی خبر داد.

غلامرضا نوری زاده درگفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت : از سوی کمیته فنی فدراسیون کشتی 35 کشتی گیر نوجوان برای شرکت به مسابقات جهانی اسلواکی به اردو دعوت شدند که 14 کشتی گیر از مازندران هستند.

وی با اشاره به برگزاری نخستین اردو کشتی گیران تا بیست و یکم خرداد در تهران تصریح کرد: پس از انتخاب نفرات برتر اوزان مختلف از سوی کمیته فنی مرحله دوم اردو نیز اوایل تیر ماه برگزار می شود.

دبیرهیئت کشتی مازندران با اشاره به حضور کشتی گیران برتر کشورهای مختلف در این مسابقات اذعان داشت: تیم ملی کشتی نوجوانان کشورمان سال گذشته به مقام سومی این مسابقات دست یافت.

نوری زاده تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان را از مدعیان اصلی قهرمانی در این دوره عنوان کرد و ابراز داشت: مسابقات کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان روزهای بیست و چهارم تا بیست و نهم تیر در اسلواکی برگزار می شود.

وی درباره کشتی گیران مازندرانی حاضر در این اردو اظهار داشت: امیرپرسه در وزن 42 کیلوگرم، رضاعلیجان زاده در 46 کیلوگرم، نادر نصری در 50 کیلوگرم، محمدحسن خلسه در 54 کیلوگرم، مجتبی عموزاد در 58 کیلوگرم، امیررضا اکبرزاده، حسین شاکری، حسن یوسفی و محمدحسین سلطان زاده در 63 کیلوگرم، احمد بذری و شهریار محمودی در 69 کیلوگرم، سید ابوالفضل هاشمی 76 کیلوگرم، توکل اسدیان در 85 کیلوگرم و نعیم حسن زاده در وزن 100 کیلوگرم به عنوان 14 کشتی گیر نوجوان مازندرانی در این اردو هستند.

نوری زاده افزود: هدایت تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان برعهده سید مراد محمدی از کشتی گیران باسابقه و مربیان حال حاضر مازندرانی است./ب

برچسب ها: دعوت ، تیم ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.