برگزاری جشن های بزرگ نیمه شعبان در بوستان بزرگ پلیس

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه چهار از برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در دو بخش جشن‌های نيمه شعبان و آذين‌بندی و نورپردازی محیطی در محلات 20 گانه منطقه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سمانه زمانی گرمسیری، شهرداری منطقه 4 گفت: همزمان با فرارسیدن اعیاد شعبانیه، جشن‌های با شکوهی در قالب سامانه نشاط با بهر‌ه‌گیری از پتانسیل‌های محله‌ای در بوستان پلیس، مراکز تفریحی و فرهنگی محلات 20 گانه برگزار می‌شود و طی آن از  ظرفیت‌های محلی نیز استفاده خواهد شد.

وی افزود: در این راستا جشن‌های مردمی با محوریت نیمه شعبانه در نیمه نخست این ماه پر برکت در 5 روز متوالی برای شهروندان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، نوجوانان و کودکان در بوستان پلیس برگزار می‌شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی با اشاره به مناسبت‌های مختلف اعیاد شعبانیه گفت: مراسم مناجات شعبانیه در مساجد منتخب، برپایی نمایشگاه عکس با محوریت انتظار مهدویت، برگزاری شب شعردر مساجد و مراکز فرهنگی، تکریم از جانبازان و ایثارگران و ده‌ها برنامه شاد آموزشی و تفریحی برای عموم شهروندان از دیگر برنامه‌های این ماه خواهد بود.

زمانی اضافه کرد: همچنین به منظور ایجاد نشاط و شادابی در بین شهروندان، تورهای نیم روزه تهرانگردی در ماه شعبان برای شهروندان این منطقه در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: همزمان با ولادت با سعادت حضرت علی اکبر دو جشن باشکوه در 2 روز متوالی برای کودکان و نوجوان در بوستان پلیس برگزار می‌شود.

زمانی در ادامه از برگزاری جشنواره اوقات فراغت تابستانی در بوستان پلیس خبر داد و گفت: در این جشنواره‌‌ باشکوه که از 19 تا 23 خرداد برگزار می‌شود، علاوه بر اجرای برنامه‌های ورزشی نشاط ‌افزا، برنامه‌های دیگری شامل فیلمنامه‌نویسی، تئاتر، عکاسی، کاریکاتور، نقاشی، شعر، خوشنویسی در نظر گرفته شده است. 

انتهای پیام/
برچسب ها: جشن ، نیمه شعبان ، بوستان ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار