وعده‌های غذایی که دیابتی‌ها نباید فراموش کنند

برخی از وعده‌های غذایی از برخی دیگر برای حفظ سلامتی افراد مبتلا به دیابت موثرتر نبوده و افراد دیابتی باید مصرف آنها را در برنامه روزانه خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، کارشناسان ادعا کرده‌اند تنها مصرف دو وعده غذای دلچسب در وعده‌های صبحانه و ناهار می‌تواند تناسب اندام مناسبی برای افراد ایجاد نماید.
 
گفتنی است، کارشناسان ما مقایسه بر روی افرادی که وعده‌های غذایی خوشمزه مصرف می‌کردند و افرادی که در کنار غذا از انواع تنقلات استفاده می‌کردند متوجه شده‌اند مصرف تنقلات هر چند به میزان کم باعث چاقی و اضافه وزن بسیار زیاد در این دسته از افراد شده است.  
 
بررسی‌ها نشان می‌دهند، بهترین وعده‌های غذایی برای مصرف که سبب کنترل وزن و تنظیم قند خون می‌شود عبارتند از صبحانه و ناهار که می‌توانند علاوه بر احساس سیری طولانی مدت در شخص انرژی لازم برای فعالیت‌های مختلف فرد را تأمین نمایند.
 
پژوهشگران داشتن رژیم غذای فاقد تنقلات و داشتن وعده‌های غذایی سالم را به ویژه به بیماران دیابتی توصیه می‌نمایند تا به این طریق بتوانند علاوه بر تنظیم خون خود، مواد غذایی سالم و خوشمزه را در وعده‌های غذایی مختلف مصرف نمایند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: دیابت ، غذا ، مصرف ، وعده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار