کواچ در اولین تمرین در ورونا: می دانم که می توانید بهتر بازی کنید

سرمربی تیم ملی والیبال ایران خطاب به شاگردانش گفت: می دانم که توانایی این را دارید که بسیار بهتر از بازی مقابل ایتالیا باشید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، تیم ملی والیبال کشورمان که ظهر امروز برای برگزاری دومین مسابقه خود در لیگ جهانی 2014 مقابل ایتالیا به شهر ورونا رسیده بود، از ساعت 16:30 نخستین تمرین خود را در این شهر برگزار کرد.

در ابتدای این تمرین اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی ایران دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و خطاب به آنها گفت: می دانم که توانایی این را دارید که بسیار بهتر از نمایشی که مقابل ایتالیا داشتید بازی کنید.

وی ادامه داد: شما به دریافت سرویس های موجی که در لیگ ایران زده می شود عادت کرده اید و طبیعی است که در مقابل ایتالیا که سرویس های پرشی زیادی می زند دچار مشکل شوید اما مشکل دیگر بازی دیروز این بود که امتیازات زیادی با جای خالی مهاجمین ایتالیا از دست دادید.
کواچ گفت: اگر قرار باشد تیم حریف هم با اسپک و هم با جای خالی امتیاز بگیرد کار برایش بسیار ساده خواهد شد بنابراین نباید این اجازه را به آنها بدهیم.

سرمربی تیم ملی ایران که برخی اشتباهات شاگردانش در دریافت و دفاع روی تور را به آنها گوشزد می کرد، خطاب به بازیکنان گفت: ساده بازی کنید و به این فکر نکنید که تیم حریف چقدر پیچیده بازی می کند. شما در بازی دیروز 9 دفاع داشتید که آمار خوبی است اما این نکات را می گویم چون می توانستیم حداقل پنج دفاع دیگر هم داشته باشید.

پس از صحبت های کواچ تمرین با حرکات کششی و گرم کردن بازیکنان آغاز شد و سپس بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند تا برنامه های تاکتیکی مورد نظر کادر فنی را مرور کنند.

نحوه مقابله با جای خالی های ایتالیا و اسپک زدن در مقابل دفاع دو نفره و سه نفره با توپ های بلند مهمترین بخش تمرین امروز بود.

در پایان نیز بازیکنان ایران تمرین سرویس کردند تا خود را برای رویارویی با ایتالیا در دومین مسابقه لیگ جهانی 2014 آماده کنند.

در طول این تمرین شهرام محمودی از ناحیه مچ پای راست و آرمین تشکری از ناحیه انگشت دست خود احساس ناراحتی کردند اما پس از بررسی سیامک افروزی پزشک تیم ملی مشخص شد مشکل خاصی ندارند و به تمرین ادامه دادند.

تیم ملی ایران امشب پیش از صرف شام و فردا پیش از صرف ناهار دو جلسه آنالیز بازی ایتالیا و صبح فردا یک جلسه تمرین دیگر برگزار خواهد کرد.

لازم به ذکر است پیرو ربادنگو مشاور بین المللی فدراسیون والیبال کشورمان که در حال حاضر مدیر اجرایی باشگاه والیبال ورونای ایتالیا می باشد و دانیل بانیولی سرمربی سابق تیم متین ورامین از تماشاگران ویژه  این تمرین تیم ایران بودند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کواچ ، والیبال ، ورونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
fatemeh
۱۳:۳۶ ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
می بریمشون...با کواچ!!!!
آخرین اخبار