ایلام/

تخصیص 100 درصدی اعتبارهای سفر رییس جمهوری به ایلام

استاندار ایلام گفت: تخصیص 100 درصدی اعتبارهای سفر رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به استان نویدبخش سال پرکاری برای مدیران دستگاه های اجرایی است.


 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ محمدرضا مروارید  با بیان این مطلب افزود: هیات دولت قول داده که اعتبارهای مصوب سفر رییس جمهوری به ایلام به صورت 100 درصدی تخصیص یابد که این موضوع به روند تکمیل طرح های توسعه ای کمک شایانی می کند.
وی تاکید کرد: با ادامه این روند و تخصیص اعتبارهای عمرانی در سال جاری می توان امیدوار بود که مشکل طرح های نیمه تمام استان برطرف شود.
استاندار ایلام از مدیران دستگاه های اجرایی خواست که در هم افزایی با مجموعه مدیران ارشد استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیر جذب اعتبارهای ملی بیشتر از سازمان ها و وزارتخانه ها باشند.
مروارید گفت: اعتبارهای مصوب سفر رییس جمهوری به استان به اضافه اعتبارهای تملک دارایی ها به گونه ای توزیع شده که شاخص های هر شهرستان تا حدودی رعایت شود.
وی افزود: برخی از طرح ها نظیر سد سیمره 700 میلیارد ریال اعتبار مصوب از محل ملی دارند و طرح های آماده دیگری داریم که باید پیگیر اجرای آنها بود.
استاندار ایلام افزود:: بسیج سازندگی اعتبارهای مناسبی در حوزه ملی در اختیار دارد که منابع بسیار زیادی برای اجرای طرح های آموزشی، فرهنگی، محرومیت زدایی و رفع نیازهای مردم مناطق روستایی فراهم می کند و می توان از این ظرفیت بودجه ای نهایت استفاده را برد.
522 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای 36 طرح توسعه ای در بخش های مختلف در اردیبهشت گذشته رییس جمهوری و هیات دولت تدبیر و امید به استان ایلام مصوب شد./س
 
 
 
برچسب ها: تخصیص ، اعتبار ، ایلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.