مقابله با اراضی باغات کشاورزی شهرستان شهریار

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان شهریار از ورود پلیس امنیت اراضی کشاورزی با مشارکت بخش خصوصی در غالب دو اکیپ به منظور مقابله با تخریب اراضی باغات و کشاورزی خبرداد.

مهندس مهدی صالحی، رئیس جهاد کشاورزی شهرستان شهریار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به ضرورت برخورد با ساخت و سازهای بی‌رویه و غیر مجاز و برخی تغییر کاربری‌ها که منجر به نابودی باغات و اراضی کشاورزی شهرستان مذکور می‌شود، اظهار داشت: به فضل الهی وبا تشکیل ستاد ساخت وسازهای غیر مجاز با محوریت فرمانداری این شهرستان، روند تغییر کاربری‌ها در سطح این شهرستان در مجموع کاشه یافته است.

وی درادامه افزود: درهمین ارتباط، پلیس امنیت اراضی کشاورزی نیز با مشارکت بخش خصوصی در دو اکیپ به منظور مقابله با مشکل مذکور ورود کرده است که امید آن داریم با تدابیر اتخاذ شده، سرعت ساخت وسازهای غیرمجاز در اراضی و باغات کشاورزی بیش از پیش کاهش یابد.

مهندس مهدی صالحی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه برخی شهرداری ‌ها به منظور تامین هزینه‌ها جاری، آن‌طور که باید با مسئله مذکور برخورد نمی‌نمایند تصریح کرد، یکی از اولویت‌های کاری ما، ایجاد راهکاری است تا هجمه‌ای که به کشاورزان و فعالان این عرصه وارد می‌شود کنترل شود که با غزم جدی مسئولین زیربط می‌توان این امر خطیر را محقق نمود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: البته انتظار به صفر رساندن مشکل مورد اشاره، با توجه به امکانات موجود، بعید به نظر می‌رسد، اما می‌توان به نحو قابل توجهی این نارسایی را رفع و دفع نمود وآن را به حداقل ممکن کاهش داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار