شاهرودی:جای‌ کی‌روش بودم خلعتبری را خط نمی‌زدم

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: خلعتبری و نوروزی هر دو فورواردهای خوبی هستند و اگر جای کی‌روش بودم آن‌ها را انتخاب می‌کردم.

رضا شاهرودی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد اسامی تیم ملی بیان کرد: انتخاب بازیکنان اصلی تیم ملی به عهده سرمربی تیم است و کی‌روش نفراتی را مدنظر گرفته که اعتقاد دارد می‌تواند با‌آن‌ها کار کند.

پیشکسوت و کارشناس فوتبال ادامه داد: نظر شخصی بنده این است که خلعتبری از بین خط خورده‌ها می‌‌توانست جزو نفرات اصلی باشد اما فکر می‌کنم به دلیل ترافیک در خط فوروارد بود که کی‌روش وی را خط زد. کریم انصاری‌فرد و  قوچان‌نژاد 2 حمله قوی تیم ملی هستند.

شاهرودی در مورد سردار آزمون گفت: آزمون هم‌بازیکن خوبی بود و نشان داده بود که می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

وی در مورد سوشا مکانی بیان داشت: سوشا مکانی دروازه‌بان خوب و آینده‌داری است که سرمربی تیم ملی می‌توانست مکانی را جایگزین داوری کند تا در جام‌جهانی ذخیره مناسبی برای رحمان احمدی باشد اگر من به جای کی‌روش بودم به طور حتم از بین مکانی و داوری، مکانی را انتخاب می‌کردم.

شاهرودی تصریح کرد: مصدومیت بیک‌زاده به ضرر تیم ملی ایران است، امیدوارم هرچه زودتر مصدومیت وی برطرف شود تا بتواند جناح چپ تیم ملی را یاری کند. اگر بیک‌زاده مصدومیتش خوب شود می‌‌تواند مؤثرتر از خان‌زاده باشد.

وی خاطرنشان کرد: نوروزی بازیکن بزرگ و آینده‌داری است و فکر می‌کنم دلیل حذف خلعتبری و نوروزی تنها ترافیک خط حمله است ماندن یا نماندن بازیکنان در تیم بستگی به مربی دارد که چگونه با بازیکن کار کند تا بازیکن شکوفا شده و بازیش را بپسندد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار