کار استقلال با پاشازاده تمام شد؛

حضور زرینچه در جمع آبی‌ها در هاله‌ای از ابهام

مهدی پاشازاده، مدافع سابق تیم فوتبال استقلال در جلسه‌ای با امیر قلعه‌نویی شرکت کرد و حضورش را در این تیم به عنوان دستیار قلعه‌نویی قطعی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از یک مقام آگاه؛ پاشازاده اولین مربی جدیدی است که کارش را برای حضور در جمع آبی‌ها قطعی کرد و برای فصل جدید به تیم استقلال در کنار امیر قلعه‌نویی می‌نشیند و وی را همراهی می‌کند.

گفتنی است، پیش از این بحث حضور پاشازاده و جواد زرینچه در تیم استقلال مطرح بود، اما پاشازاده پیش‌تر از جواد زرینچه قرار گرفت و توانست با قلعه‌نویی به توافق برسد تا سرمربیگری در لیگ یک را فراموش کرده و به عنوان مربی در استقلال مشغول به کار شود.

شایان ذکر است، قلعه‌نویی در خصوص حواشی استقلال حرف و حدیث‌هایی که قطعاً در تیم ایجاد می‌شود و همچنین مسائل و مشکلات درون تیم استقلال و رهبری پاشازاده به عنوان حامی امیر قلعه‌نویی مباحثی را با وی مطرح و عنوان کرد و خواستار این شد که پاشازاده با در نظر گرفتن تمام این مسائل حضور در استقلال را بپیذیرد.

*درخواست رسمی استقلال به باشگاه داماش رسید
حسن‌زاده و هادی محمدی پدیده‌های استقلال


اعضای مسئول تیم استقلال خواستار مذاکره با باشگاه داماش گیلان هستند تا بتوانند شرایط را برای جذب دو پدیده این تیم فراهم کنند.

براساس این گزارش و به نقل از یک مقام آگاه؛ باشگاه استقلال خواستار جذب دو مهره اصلی داماش گیلان است و این در حالی است که داماش در حال حاضر شرایط ایده‌آل و مشخصی برای ادامه فعالیت خود ندارد.

گفتنی است، آبی‌ها به اعلام و درخواست امیر قلعه‌نویی خواستار حضور حسن‌زاده و هادی محمدی در تیم خود شدند و این در حالی است که داماش قصد دارد به دلیل مشکلات موجود در تیمش بازیکنان خود را حفظ کند، اما این در حالی است که تمام بازیکنان این تیم به نوعی از وضعیت موجود در استقلال ناراضی هستند و خواستار این شدند که شرایط برای جدایی‌شان از تیم فراهم شود.

شایان ذکر است، درخواست رسمی باشگاه استقلال به داماش رسیده است و اعضای مسئول داماش در حال بررسی وضعیت این بازیکنان هستند، اما در نهایت احتمال مخالفت با حضور این بازیکن در تیم استقلال وجود دارد، اما قلعه‌نویی اصرار به جذب آنها دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: زرینچه ، استقلال ، داماش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار