آخرین وضعیت قیمت خودرو/ جدول قیمت خودرو های پر تقاضای این روزهای بازار

قرار بود شورای رقابت قیمت تازه خودرو ها را اعلام کند اما هنور خبر تازه ای منتشر نشده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، قرار بود شورای رقابت قیمت تازه خودرو ها را اعلام کند اما هنور خبر تازه ای منتشر نشده است. بازار خودرو در شرایطی با این بی خبری به کار خود ادامه می دهد که هاشم یکه زارع، مدیرعامل ایران خودرو در جدیدترین سخنان خود اعلام کرده است که با توجه به اینکه قرار است شورای رقابت قیمت گذاری جدید خودرو را اعلام کند در پی آن هستیم به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه حداقل افزایش قیمت را اعمال کنیم اما در هر حال شرکت ایران خودرو تابع تصمیمات وزارت صنعت و شورای رقابت در قیمت گذاری خودرو است.

این در حالی است که دولت بارها اعلام کرده بود که به هیچ عنوان با افزایش قیمت خودرو موافق نیست و به خودرو سازان این قول را داد که ارز مبادله ای در اختیار این صنعت قرار دهد. قطعه سازان در حال دریافت ارز مبادله ای برای فعالیت های خود هستند وبا توجه به این موضوع که می دانند مردم به هیچ عنوان قدرت خرید بالایی ندارند. اما معلوم نیست چرا خودروسازان هنوز برای افزایش قیمت خودرو اصرار دارند. 

در ادامه جدول قیمت برخی خودرو های پر تقاضای این روزهای بازار آمده است:  

برچسب ها: وبگردی ، قیمت ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۴
مفت هم بدن باز گرونه
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۸:۴۸ ۱۶ تير ۱۳۹۳
تاکی مقامات بخاطر منفعت شرکتهای خودروسازی به اصطلاح ایرانی و داخلی که منتاژگر چینیها شدن میخوان ایرانی رو از تکنولوژی روز دنیا محروم و سوار ارابه های مرگ کنن؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۲۶ ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
از لحاظ اقتصادی افزایش قیمت به صلاح نیست طبق نوشته بالا همین الان مردم توانایی خرید ندارن چه برسه به اینکه گرونتر همبشه من خودم الان بیست روزه که میخوام ماشینم رو بفروش اما همش در بازار دلاله به خدا شخصا راضی هستم قیمت ماشین بیاد پائین تر من کمتر بفروشم اما. به دلال ندم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
میشه بگید کدوم نمایندگی ایران خودرو سمند ال ایکس سال رو میده ۲۳ میلیون که ما هم بریم از اونجا بخریم؟!!!!
۴۰۵ بنزینی ۲۲ میلیون!!!! مطمئنین قیمتای ایرانو زدین؟ شاید صادراتیان!!!! آخه کی غیر ما ایرانیا اینارو میخره! بیخیال بابا!
چرا قیمت پژو پارس رو yjc اصلا نمیزنه؟