مدیر آموزش و پرورش شهرستان تاکستان گفت: آشنایی دانش‌آموزان تاکستانی با حرفه‌های شغلی نیاز امروز جامعه است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،سیدابوالفضل فاضلی با اشاره به اینکه ساز و کارهای سلامت در مدارس تاکستان مهیا شده، اظهار داشت: هنرستان دارابی منطقه خرمدشت به مناسبت هفته سلامت پذیرای همایشی با محوریت ازدواج بوده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تاکستان ادامه داد: نیک‌نامی مدرس این دوره از مدرسان ماهر و با تجربه شبکه بهداشت شهرستان تاکستان مطالب آموزنده و مفیدی را به دانش‌آموزان ارائه کرد که در این راستا از مدیریت و کادر آموزشی هنرستان دارابی شهرستان تشکر ویژه داریم.

این مسئول تصریح کرد: همچنین به مناسبت هفته مشاغل در هنرستان دارابی نمایشگاهی از هنرهای دستی و تجسمی هنرجویان برپا شد که این نمایشگاه در مراسمی توسط معاون آموزشی و کارشناس فرهنگی و هنری اداره آموزش و پرورش خرمدشت افتتاح شده است.

فاضلی ادامه داد: در این مراسم دوست‌محمدی معاون آموزشی آموزش و پرورش خرمدشت ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیریت و پرسنل و هنر‌آموزان هنرستان، برپایی این نمایشگاه‌ها را بروز توانمندی هنرجویان کار و دانشی دانست.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تاکستان بیان کرد: البته در هفته مشاغل یکی از سیاست‌های آموزش و پرورش رسیدن به نقطه ایده‌آل آموزش و اشتغال‌زایی است که در آینده تحقق می‌یابد و با برپایی این نمایشگاه زمینه توسعه هنرستان‌ها فراهم می‌شود.

وی بیان کرد: نمایشگاه مشاغل خرمدشت در رشته‌های خیاطی، هنرهای تجسمی، تصویرسازی، کامپیوتر و طراحی صفحات دایر شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تاکستان از کسب مقام دوم تیم هندبال دانش‌آموزی منطقه خرمدشت با مربی‌گری سمیه مهدی‌زاده خبر داد و بر اهتمام به امور ورزشی مدارس شهرستان تاکستان تأکید کرد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: قزوین ، شغل ، حرفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.