شهرکرد/

دانشجوی دانشگاه شهرکرد، دانشجوی نمونه‌ کشور شد

سروش صیفی؛ دانشجوی دانشگاه شهرکرد در بیست و دومین دوره‌ انتخاب و معرفی دانشجویان نمونه کشور از سوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، به عنوان دانشجوی نمونه‌‌ کشور برگزیده شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

سروش صیفی؛ دانشجوی دوره‌ کارشناسی رشته‌ مترجمی زبان دانشگاه شهرکرد، در بیست و دومین دوره‌ انتخاب و معرفی دانشجویان نمونه‌ کشور از سوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، به عنوان دانشجوی نمونه کشور برگزیده و در مراسم عصر روز گذشته ( شنبه 11 خرداد 93 ) در نهاد ریاست جمهوری، از سوی دکتر جهانگیری؛ معاون اول رئیس جمهور، مورد تقدیر و تشویق قرار گرفت.

گفتنی است: انتخاب دانشجویان نمونه کشور، همزمان از سوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت و آموزش پزشکی کشور با هدف معرفي الگوي مناسب دانشجويي، افزايش مراتب معنوي، تشويق دانشجويان در پايبندي به هويت ملي، گسترش اصول، ارزش‌هاي اسلامي و اخلاق حرفه‌اي، افزايش تحرك، نوآوري و شادابي اجتماعي و همچنین شناسايي استعدادهاي برترعلمي فرهنگي در بين دانشجويان، انجام می‌شود.

گزینش دانشجوی نمونه منوط به کسب بالاترین امتیاز در چهار محور آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و فرهنگی، پس از ارزیابی‌های هيأت‌هاي داوري صورت می‌گیرد.

دانشگاه شهرکرد در کیلومتر 2 جاده شهرکرد ( مرکز استان چهارمحال و بختیاری ) به سامان، در ابتدای بلوار رهبر قرار دارد.

این دانشگاه، در غرب مرکز استان چهارمحال و بختیاری ( شهرکرد ) واقع شده و در حال حاضر، نزدیک به 6 هزار دانشجو در 119 رشته تحصیلی در مقاطع مختلف و 5 پژوهشکده و مرکز تحقیقاتی دارد./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.