پرواز تهران - کوالالامپور مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه بین المللی زاهدان شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.، پرواز شماره 814 متعلق به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران که از تهران عازم فرودگاه کوالالامپور بود به دلیل نیاز به خدمات پزشکی مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه بین المللی زاهدان شد.

هواپیمای بویینگ 747 متعلق به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به دلیل نیاز به خدمات پزشکی و درمانی از برج مراقبت فرودگاه بین المللی زاهدان تقاضای فرود اضطراری کرد و در زاهدان بر زمین نشست.

مدیر کل فرودگاه های سیستان و بلوچستان در خصوص جزئیات این فرود اضطراری گفت: مقارن ساعت 2 بامداد امروز یک فروند هواپیمای بوئینگ 747 با تعداد 290 مسافر به دلیل نیاز به خدمات پزشکی تقاضای فرود اضظراری کرد که در نهایت این پرواز مقارن ساعت 2.30 دقیقه در باند فرودگاه بین المللی زاهدان بر زمین نشست.

حسن اعرابی مقدم افزود: پیش از فرود این پرواز نسبت به هماهنگی‌های لازم به منظور ارایه خدمات پزشکی توسط پرسنل فوریت‌های پزشکی زاهدان انجام شد که با فرود پرواز در باند پروازی نسبت به ارایه خدمات لازم اقدام شد.

وی گفت: در این راستا یکی از بانوان مسافر در این پرواز که به دلیل افت شدید فشار نیاز به ارایه خدمات ویژه داشت توسط آمبولانس به نزدیکترین مرکز درمانی شد.

انتهای پیام /ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.