فراخوان مقاله در همایش “کاربرد رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در کسب و کار”

همایشِ ملی "کاربرد رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در کسب کار"، به همت شورای اطلاع‌رسانی دولت، دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، انجمن روابط عمومی ایران، انجمن فعالان روابط عمومی ایران و شرکت لایف‌وب، با هدف " تبدیل تهدیدهای کسب و کار به فرصت" در پانزدهم مهرماه 1393 برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛بر اساس این، از اساتید، پژوهشگران و دانشجویان دعوت می‌شود تا مقالات پژوهشی، ایده‌ها و طرح‌ها، تجارب موفق و مطالعات موردی خود را در محورهای:

* تاثیر رسانه‌های نوشتاری و دیداری در تحقق اهداف سازمانی

* کارکرد رسانه‌های اجتماعی در علوم ارتباطات

* تاثیر رسانه‌های اجتماعی در بازدهی سازمان

* روابط عمومی نوین و رسانه‌های اجتماعی

* هوش کسب و کار اجتماعی

* پردازش زبان طبیعی و متن‌کاوی

* ابزارهای داده‌کاوی در هوش کسب و کار

* تحلیل شبکه‌های اجتماعی و هوش کسب وکار

* هوش کسب و کار در حوزه‌های روابط عمومی و بازاریابی

* تحلیل داده‌های حجیم در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی

به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

علاقه‌مندان به ارسال مقاله می‌توانند چکیده و یا اصل مقالات خود را تا تاریخ پنجم مرداد ماه 1393به دبیرخانه این همایش از طریق وب‌سایت همایش www.socialbi.ir ارسال کنند؛ و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 88507520-021 و یا نشانی پست الکترونیکی info@socialbi.ir در ارتباط باشند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار