مدیر بوستان ولایت از رکوردزنی 16رشته ورزشی در این بوستان خبر داد.

محمدعلی نصر مدیر بوستان ولایت در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: 16رشته ورزشی همزمان با اعیاد شعبانیه در بوستان ولایت رکوردزنی می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح همزمان با اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) در سالن آمفی تئاتر استاد شهریار بوستان ولایت در دست اجرا است.

نصر اظهار داشت: در این طرح 16 ورزشکار در رشته‌های مختلف به رکوردزنی پرداختند که 10نفر برگزیده از میان آن‌ها انتخاب می‌شوند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: شکستن رکورد بیشترین طناب زنی در یک ساعت برای پنجمین بار در کشور با ثبت هزار و 664 حرکت، انتخاب منوچهر ارسلانی در این آیتم با هزار و 447 حرکت، انجام 174 روپایی باتوپ هفت سنگ رسول آقایی در یک دقیقه و شکست رکورد قبلی با 150 حرکت، امیرحسین شهبازی مفرد در 105 دقیقه با 2هزار و 650 حرکت شناسی باستانی، سجاد جوکار 223 حرکت روپایی با توپ فوتبال با پای راست در یک دقیقه، بهروز دولتشاهی با 108 حرکت شنا سوئدی در یک دقیقه از اقدامات اجرایی ورزشکاران در این طرح است.

نصر خاطرنشان کرد: محمد گماره، معلولی که تنها یک دست دارد با پیمودن مساحت 7هزار و 500متر از آسایشگاه کهریزک تا مرقد امام راحل در زمان 2ساعت و 36 دقیقه، نادعلی برزگر با ثبت 77 شنای باستانی با یک دست در یک دقیقه و 670 حرکت میل باستانی 10کیلویی در 7دقیقه و 12ثانیه محمد نادری با 4هزار و 175 شنای سوئدی با تخته باستانی در یک ساعت به صورت باز، محمدرضا حسینی با 21ثانیه ماندن در حرکت ایستادن روی شانه در ورزش یوگا و تحمل وزنه 100کیلویی به وسیله کف پاها، و مجتبی قنبری با تحمل یخچال 95 کیلویی از بالای سر با دهان در مدت زمان 21ثانیه از رکوردداران ورزش‌های 16گانه بوستان ولایت هستند.


انتهای‌پیام/

برچسب ها: همزمان ، با ، اعیاد ، شعبانیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار