صالح از تیم ملی کنار گذاشته شد

مربی تیم ملی در اتریش با کی‌روش به مشکل خورد!

مجید صالح مربی سابق استقلال و تیم ملی در سفر اعضای تیم ایران همراه دیگر افراد نیست و از سفر به برزیل و همراهی ایران در جام جهانی بازماند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از یک مقام آگاه: مجید صالح، جزو نفراتی است که به خاطر تیم ملی استقلال را ترک کرد تا به عنوان دستیار کی‌روش تیم ایران یاری کند، اما این اتفاق رخ نداده است و صالح در اقدامی عجیب از تیم ملی کنار گذاشته شد و در این خصوص نیز هیچ صحبتی را انجام نمی‌دهد.

گفتنی است: شنیده می‌شود که در جریان دیدارهای دوستانه تیم ایران در اردوی اتریش کی‌روش از صالح خواسته است که به دلیلی شلوغی نیمکت تیم ملی از روی سکوها تیم را همراهی کند، اما این اتفاق برای چندمین مرتبه تکرار شده است و در نهایت نیز، کی‌روش عذر صالح را خواست تا در آستانه بازی‌های جام جهانی وی حضور روی نیمکت تیم ملی را از دست بدهد.

شایان ذکر است: کی‌روش نیز به عنوان سرمربی تیم ملی در این خصوص صحبت نکرده است و بدون این مربی تیم عازم کشور برزیل خواهد شد!

انتهای پیام/
برچسب ها: صالح ، کی روش ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کوچک شمردن ایران توسط یک مربی حقیر
۱۰:۰۹ ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
اگر همت و دلسوزی وجود داشته باشد باید خود رئیس فدراسیون یک مربی ایرانی را انتخاب کند.اتم که نمیخواهید بشکافید , یک مربی ایرانی باید روی نیمکت باشد اگر نباشد توهین به ایران است.
نگذارید رکوردی دیگر برای ایران رقم بخورد.رهبری تیم ملی بدون حتی یک دستیار ایرانی.مطمئن باشید خطر دارد
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۲:۵۱ ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
بهتر اخه این مجید صالح چی داشت ک مربی تیم ملی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ن خدا وکیلی چی داشت؟؟؟؟؟؟همون بهتر حیف تیم ملی نیست مربی درجه هزارم کنارش باشه اونم کنار کیروش با اون عظمت
Iran (Islamic Republic of)
جبار
۰۲:۲۷ ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
بابا اینقدر این آقا پرو شده که حد حساب ندارد چقدر بدبخت شدیم که این اقا برای ما تکلیف معین می کنه نباید این آقا برای هیچ ایرانی چه مربی چه کارشناس روداری بکنه مجانی که کار نمی کنه برای هر دقیقه پول می گیره خودمان با دست خودمان بدبخت نکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
صالح مربی بزرگی هستش ای کی روشه که غرور داره
آخرین اخبار