توقف پخش برنامه مجری معروف برنامه‌های طنز تلويزيونی در مصر

"باسم یوسف" مجری برنامه های طنز تلویزیونی در مصر امروز دوشنبه توقف تولید و پخش برنامه تلویزیونی خود به نام "البرنامج"را اعلام کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری رویترز ؛ این اقدام وی گمانه زنی هایی ایجاد کرده است مبنی بر این که او مجبور به متوقف کردن تولید برنامه خود شده است زیرا در تازه‌ترین قسمت از برنامه خود که آماده پخش شده بود انتخابات ریاست جمهوری مصر را که در آن عبدالفتاح السیسی فرمانده سابق ارتش مصر با اختلاف بسیار زیاد رقیب چپگرای خود حمدین صباحی را شکست داد، به تمسخر گرفته بود.
باسم یوسف که برنامه او یکی از پربیننده ترین برنامه های تلویزیونی در مصر محسوب می شود در کنفرانسی مطبوعاتی گفت شبکه «ام بی سی مصر» که متعلق به سرمایه گذاران سعودی است زیر فشاری فراتر از حد تحمل خود قرار گرفت و مجبور شد برنامه او را متوقف کند.
شبکه تلویزیونی خصوصی سی بی سی مصر نیز پخش برنامه باسم یوسف را در ماه نوامبر گذشته متوقف کرد و گفته شد این تصمیم زیر فشارهای سیاسی اتخاذ شده است.
یوسف در بخش های متعددی از برنامه خود محمد مرسی رئیس جمهور سابق مصر وابسته به اخوان المسلمین را در زمان ریاست جمهوری اش و همچنین جماعت اخوان المسلمین را به تمسخر گرفته بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار