امروز 13 خرداد ماه؛

آغاز ثبت‌نام دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد "دانشگاه پیام نور"

از ساعت 18 امروز سه شنبه 13 خرداد آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد سال 93 دانشگاه پیام نور آغاز می شود و تا روز چهارشنبه 21 خرداد ماه ادامه دارد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد 93 دانشگاه پیام نور منحصرا از طریق شبکه اینترنتی سازمان  سنجش آموزش کشور از ساعت 18 امروز سه شنبه 13 خرداد آغاز و در روز چهارشنبه 21 خرداد 93 پایان می پذیرد.

وی افزود:  کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در این آزمون باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما که از امروز بر روی سایت سازمان سنجش قابل دسترسی می باشد در صورت واجد شرایط  بودن ابتدا  نسبت به تکمیل فرم پیش‌نویس تقاضانامه اقدام نموده و پس از کنترل های لازم و اطمینان از صحت اطلاعات تکمیل شده در کل پیش‌نویس به سایت سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد سال 93 دانشگاه پیام نور اقدام نمایند.

توکلی اذعان داشت:  با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی است لذا داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه شتابی که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد با مراجعه به سایت سنجش و پرداخت مبلغ 57 هزار و 500 ریال به عنوان وجه ثبت نام نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

وی در ادامه گفت: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده این آزمون در 5 گروه آموزشی و در 133 کد رشته امتحانی در روز جمعه 14 شهریور ماه 93 برگزار خواهد شد و با توجه به ضوابط از طریق این آزمون و در 133 کد رشته امتحانی جمعا  7 هزار و 750 نفر پذیرش می شوند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار