کرمانشاه/

پارک علم و فناوری کرمانشاه پل ارتباطی مراکز رشد و پارکهای علم و فناوری کشور با کشور عراق

مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه از حضور پررنگ پارک های علم و فناوری و مراکز رشد کشور در نمایشگاه اربیل عراق که از 18 تا 21 خرداد برگزار می شود، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

مهدی عبدالمالکی با اشاره به برگزاری اولین نمایشگاه اختصاصی صادرات کالاها و خدمات فناوری نوین و دانش بنیان جمهوری اسلامی ایران در عراق، گفت: بیش از 100 شرکت دانش بنیان در این نمایشگاه حضور دارند که محوریت و درگاه حضورپارکهای علم و فناوری و مراکز رشدکشور به پارک علم و فناوری کرمانشاه سپرده شده است.

عبدالمالکی بابیان اینکه از حدود دو ماه پیش فراخوان برپایی این نمایشگاه را به تمام پارکها و مراکز رشد کشور ارسال کردیم تا واحدهای متقاضی‌شان جهت حضور در این نمایشگاه ثبت نام کنند، گفت: 32 شرکت از پارکها و مراکز رشد استانهای خوزستان، قزوین، گیلان، همدان، کردستان و کرمانشاهجهت حضور در این نمایشگاه ثبت نام نهایی کرده اند.

وی گفت: این 32 شرکت در پاویون پارکهای علم و فناوری ایران در فضایی به وسعت 100 مترمربع به ارائه محصولات و خدمات خود می پردازد.

مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه افزود: در این نمایشگاه شرکت های فعال در زمینه ICT، تجهیزات پزشکی، فناوریهای بیمارستانی و آزمایشگاهی، هوافضا، نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع خورشیدی و انرژی های نو حضور دارد.

عبدالمالکی در ادامه با اشاره به اهداف برپایی این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با هدف تقویت صادرات و بازاریابی کالاها و خدمات فناوری نوین و دانش بنیان و در راستای صدور این محصولات به کشور عراق و ایجاد ارزش افزوده برای کشورمان برگزار شده است./ش/ن


برچسب ها: کرمانشاه ، پارک ، علم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.