دیدار شهردار منطقه 13 با خانواده یک شهید و دو جانباز هشت سال جنگ تحمیلی

شهردار منطقه 13 با حضور در ناحیه چهار میهمان خانواده شهید مصطفی کیا شمشکی و جانبازان بهروز میرزایی و داود توجینی بود

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در این دیدار ها که با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت گرفت با اهدای لوح تقدیر از خانواده معظم یک شهید و دو جانباز تجلیل به عمل آمد. در این دیدار ها فرمانده بسیج منطقه ،  شهردار ناحیه چهار ، رئیس اداره ایثار گران ، مشاور شهردار در امور بانوان و.. حضور داشتند.

*دلجویی و تکریم جانبازان  مهمترین وظایف مدیران شهری

شهردار منطقه 13 در دیدار با جانباز بهروز میرزایی وجود چنین سرمایه های ارزشمندی در بین شهروندان منطقه و خدمت رسانی به این عزیزان از افتخارات مدیریت شهری است.
وی با اشاره به اینکه دلجویی و تکریم این عزیزان از مهمترین وظایف مدیران شهری است اظهار داشت: وظیفه ما به عنوان خادمان شهر نسبت به رفع نیازهای اساسی جانبازان در حوزه ی خدمات شهری بیشتر است و در همین راستا در برنامه آتی سعی شده که برای رفع مشکلات این عزیزان اهتمام بیشتری شود.

*خانواده معظم شهدا و جانبازان چشم و چراغ این نظام اسلامی هستند
 
شهردار منطقه 13 در دیدار با خانواده معظم شهید مصطفی کیا شمشکی گفت: خانواده معظم شهدا و جانبازان چشم و چراغ این نظام اسلامی هستند و باید به گونه ای گام برداریم تا با اقدامات مفید خود رضایت آنان را فراهم کنیم .

وی به بخشی از ایثارگری رزمندگان اسلام در طول 8سال دفاع مقدس اشاره کرد وگفت:فرزندان این مرز وبوم در طول جنگ تحمیلی و در شرایط کاملا نابرابر با دشمنی به نبرد پرداختند که توسط ایادی استکبار به انواع سلاح وتجهیزات پیشرفته وشیمیایی مجهز بود ، این در حالی بود که نیروهای رزمنده  با سلاح ایمان و اراده  به جنگ دشمن می رفتند.

تجلیل شهردار منطقه 13 از جانباز هشت سال جنگ تحمیلی

برنامه دیدار شهردار منطقه 13 با خانواده شهدا و جانبازان ناحیه چهار با حضور در منزل آزاده و جانباز داود توجینی   پایان یافت.
در این دیدار آزاده و جانباز داود توجینی  با ذکر بیان خاطرات فرزندان وهمرزمان شهید خود ، یاد وخاطره آنها را زنده نگاه داشتند.
 
برچسب ها: دیدار ، شهردار ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار