ساری /

حضور پنج بازیکن مازندرانی در تیم ملی والیبال

معاون ورزش و جوانان مازندران از حضور پنج والیبالیست مازندرانی در اردوی تیم ملی خبر داد.

 

جمشیدپناه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: در این اردو از بین پنج والیبالیست دو بازیکن در تیم ملی (الف) و سه بازیکن در تیم ملی (ب) هستند.

وی افزود : عادل غلامی و مجتبی میرزاجانپور به عنوان دو بازیکن مازندرانی در تیم ملی (الف) که هم اکنون در مسابقات لیگ جهانی والیبال حضور دارند در مقابل حریفان به میدان می روند.

معاون توسعه فنی و قهرمانی ورزش و جوانان مازندران در ادامه تصریح کرد: رضا قرا، سعید شیرود و علیرضا جدیدی به عنوان سه بازیکن دیگر مازندرانی در تیم ملی (ب) هستند.

جمشیدپناه درباره بازی های تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی گفت: تیم ملی والیبال کشورمان در لیگ جهانی در گروه سخت با تیم های ایتالیا، برزیل و لهستان همگروه شد که هر سه حریف خطرناک و قوی هستند.

وی افزود : پس از موفقیت ولاسکو آرژانتینی در تیم ملی، کواچ هدایت تیم ملی را برعهده گرفت که شناخت کافی از بازیکنان ندارد و تازه دو بازی در لیگ جهانی مقابل تیم ملی ایتالیا در خارج از خانه انجام داد و می تواند به مرور زمان همچون ولاسکو به نتایج خوبی برسد.

معاون ورزش و جوانان مازندران درباره تیم والیبال کاله مازندران افزود: کاله از افتخارات والیبال کشور و مازندران است که در چند دوره حضور در لیگ نتایج و مقام های خوبی کسب کرد به همین منظور با مسئولان این باشگاه جلسات مختلفی برگزار کردیم و آنها را برای تیم داری در لیگ برتر تشویق کردیم./س

برچسب ها: حضور ، تیم ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.