اجراي طرح پزشك مقيم در بيمارستانهاي استان گام مهمي در افزايش رضايت عمومي است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در جلسه كارگروه امنيت غذايي استان با اشاره به اجرای طرح نظام سلامت در کشور عملکرد دانشگاه علوم پزشکی استان را در پياده نمودن اين طرح در استان رضايت بخش عنوان کرد

شهبازی گفت: در طی بازرسيها و نظارتهايی که از مراکز و بيمارستانهای دانشگاه انجام گرفته اين طرح با زحمات و تلاشهای بی وقفه مجموعه دانشگاه علوم پزشکی به نحو احسن در حال اجراست .

وی با تاکید بر ارتقاء ارائه خدمات درماني به مردم ادامه داد: بايد با تلاش همه مسئولين، بخشي از نگراني هاي خانواده ها در بخش هاي سلامت و بهداشت را كاهش دهيم.

این مسئول به نزديكي فصول گرم سال و لزوم توجه جدي به مسائل بهداشتي در اين ايام اشاره کرد و افزود: با توجه به اهميت پيشگيري از شيوع بيماري هاي خطرناك از قبيل وبا در ايام گرم سال، بايد نظارت بر توزيع مواد غذايي و كيفيت آن در مراكز داخل شهر و در مسيرهاي مسافرين مورد توجه جدي قرار گيرد.

شهبازي اجراي طرح پزشك مقيم در بيمارستانهاي استان را گام مهمي در افزايش رضايت عمومي عنوان کرد.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار تصریح كرد: حضور دائمي پزشكان متخصص در بيمارستانها كه با عنوان طرح مقيمي مطرح شده علاوه بر ارائه بهنگام خدمات تخصصي درماني، تاثيرات رواني مطلوبي در افكار عمومي و همراهان بيماران داشته است.

شهبازي بر ضرورت ايجاد و راه اندازي سرويس هاي بهداشتي در مراكز عمومي شهرها تاكيد و خاطر نشان کرد: ايجاد سرويس هاي بهداشتي مناسب و قابل دسترس در نقاط پرجمعيت و پرتردد شهر بايد در دستور كار قرار گيرد.



برچسب ها: طرح ، پزشکی ، بیمارستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.