مردم درعا:

اجازه نمی‌دهيم سوريه به حياط خلوت اسرائيل تبديل شود

عشایر و ساکنان استان درعا با مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ، حمایت خود را از بشار اسد اعلام کردند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از تلویزیون سوریه، عشایر و ساکنان استان درعا با مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ، حمایت خود را از بشار اسد اعلام کردند .

یکی از عشایر هنگام انداختن رای خود به صندوق گفت : همه ما و شاید بگویم تمام کشور حامی بشار اسد هستند . همه ما اهالی روستاها و شهرهای درعا  به بشار اسد رای خواهیم داد .

یکی دیگر از اهالی درعا گفت : پیام ما به آقای رئیس جمهور این است که "بله شما رئیس جمهور ما هستی ،  ما با هم متحد هستیم . ما به او می گوییم که تروریسم را طرد خواهیم کرد . به او می‌گوییم تو استوار باش و رهبری محور مقاومت را بویژه در برابر دشمن صهیونیستی و کسانی که با این رژیم همکاری می‌کنند  در دست داشته باش . آقای رئیس جمهور ،  روح و جان ما با تو است و  در برابر  هرکس که بخواهد سوریه را تجزیه کند و آنرا به حیاط خلوت اسرائیل تبدیل کند ، خواهیم ایستاد . همه ما در ایستادگی مقابل اسرائیل با تو هستیم ."

این شهروند سوری گفت : من تقریبا از ساعت صبح که به پای صندوقهای رای آمدم جمعیت زیادی را مشاهده کردم که به پای صندوقهای رای می‌آیند . برخی از مردم حتی با وجود آنکه می‌دانستند افراد مسلح ممکن است در بسیاری مناطق پنهان شده باشند اما خود را از زمینهای کشاورزی به پای صندوقهای رای رساندند .

اشک دشمنان بشار اسد اکنون جاری است زیرا نتوانستد مانع رای دادن به او شوند . ما با خون و گوشت و پوست ، سرزمین و پرچم خویش در کنار بشار اسد خواهیم بود .

یکی دیگر از عشایر گفت : ما به اینجا آمده ایم تا به بشار اسد تبریک بگوییم و تاکید کنیم که از حامیان او هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار