با حضور علیرضا رییسیان، افشین یداللهی و رضا بهبودی ؛

"روایت ناپدید شدن مریم" در فرهنگسرای نیاوران به نمایش درمی‌آید

فیلم سینمایی "روایت ناپدید شدن مریم" ساخته "محمدرضا لطفی" برای نخستین بار بعد از جشنواره سی و دوم فیلم فجر، روز جمعه 16خرداد ماه در فرهنگسرای نیاوران به نمایش درمی‌آید.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ فیلم سینمایی "روایت ناپدید شدن مریم" ساخته "محمدرضا لطفی" برای نخستین بار بعد از جشنواره سی و دوم فیلم فجر، روز جمعه 16خرداد ماه در فرهنگسرای نیاوران به نمایش درمی‌آید. نخستین نمایش "روایت ناپدید شدن مریم" در بخش نوعی تجربه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر بوده است.

جلسه نمایش و نشست پرسش و پاسخ این فیلم با حضور علیرضا رییسیان، افشین یداللهی، رضا بهبودی، مرتضی شایسته و محمدرضا لطفی و سایر عوامل این اثر به همراه محمدرضا مقدسیان به عنوان منتقد ساعت 17 روز جمعه 16 خرداد ماه 93 برگزار می گردد. شرکت در این جلسه برای عموم علاقمندان سینما آزاد و رایگان می باشد. 

"روایت ناپدید شدن مریم" جزء معدود آثار تولید شده در سینمای ایران در گونه وحشت محسوب می‌شود. در خلاصه داستان رسمی که برای فیلم منتشر شده است آمده که "مرتضی حسينی مستند ساز در سال 1387 در پی حادثه ای در جاده‌ایی دور افتاده به کما رفت و همسرش مريم شريفي ناپدید گرديد.او به همراه دوستش مجید شکری و ياسر جعفري در حال ساخت فیلمی مستند پیرامون نیروهای ماورایی بودند. کما رفتن مرتضی سر آغازی است برای ... "

از رضا بهبودي ، افشین یداللهی ، مجيد شكري، ياسر جعفري، صدف بهشتي، افسانه ناصري، مليسا ذاكري، آمنه سرابيان، مهدي حسيني نيا، ميثم شاهدي، فوژان قباديان و.... افشين يداللهي به عنوان بازیگران این اثر نام برده شده است.

جلسه نمایش و نقد و بررسی فیلم روز جمعه 16 خرداد ماه 1393 راس ساعت 17 در محل فرهنگسرای نیاوران به نشانی انتهای خیابان پاسدران مقابل پارک نیاوران فرهنگسرای نیاوران برپا خواهد بود.


انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.