ادامه اتهامات غرب علیه مسکو/

کامرون : دروغگویی های پوتین اوکراین را ناآرام کرده است

در ادامه اتهامات غرب علیه مسکو ، نخست وزیر انگلیس امروز بار دیگر روسیه را عامل درگیری ها و تنش ها در شرق اوکراین نامید .

به گزارش  سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از مسکو تایمز ؛ دیوید کامرون در اظهاراتی گفت : روسیه با دروغ های پیاپی خود در مورد اوکراین به درگیری ها و تنش ها در شرق این کشور دامن می زند . 

وی افزود : مسکو باید جدایی طلبان حامی روسیه را در اوکراین وادار کند که به درگیری ها با نیروهای دولتی کیف پایان دهند . 

نخست وزیر انگلیس در ادامه اتهامات خود که روسیه مدعی شد : برای مسکو و اعتبار آن درست نیست که مسئولیت خود در حوادث رخ داده در شرق اوکراین را انکار کند . ما از پوتین می خواهیم که از قدرت و نفوذ خود برای پایان دادن بی ثباتی در اوکراین استفاده کند .

کامرون گفت : روسیه با محکوم کردن اقدامات گروه های مسلح در اوکراین مخالفت می کند . ما سخنان کذب و التهاب آور فراوانی از روسیه می شنویم که سوخت لازم برای آتش اوکراین را فراهم می کند و ترس هایی بی اساس را می سازد . 

وی همچنین با اشاره به حضور نظامی ارتش سوریه در مرزهای اوکراین خاطرنشان کرد : ما اکنون شاهد حضور نظامی و رزمایش ها و مانورهایی توسط اوکراین به منظور ایجاد رعب و وحشت هستیم . 

دیوید کامرون مدعی شد : پیوستن کریمه به روسیه ، مسکو را در عرصه بین المللی منزوی کرده است . لندن تمایلی به انزوای روسیه ندارد اما نمی تواند حملاتی که علیه حق حاکمیت اوکراین رخ میدهد ، نادیده بگیرد . انگلیس برای سرکوب اعتراضات جدایی طلبان حامی مسکو در شرق اوکراین به ارتش دولتی کیف نیز کمک می کند . 


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار