"محمودعباس" خواستار برگزاری انتخابات فلسطين شد

رییس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز از دولت وفاق ملی خواست مقدمات و شرایط لازم برای برگزاری هرچه زودتر انتخابات فلسطین را مهیا کند.

به گزارش  سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری دولتی عربستان سعودی؛  محمود عباس چهارشنبه با ارسال نامه ای به رامی الحمد لله نخست وزیر دولت وفاق ملی فلسطین تاکید کرده شرایط و مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات را مهیا کند تا مطابق قانون و مقررات مربوطه بتوان اجازه برگزاری این انتخابات را صادر کند. رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در بخشی از این نامه خاطر نشان کرده به توانایی دولت وفاق ملی برای کمک به تسهیل و فراهم کردن شرایط و زمینه های مادی و معنوی برای برگزاری انتخابات با همکاری با کمیته مرکزی انتخابات فلسطین اطمینان دارد.
 
محمود عباس از تمام حقوقدانان و موسسات و نهادهای ذیربط و جوانان فلسطینی خواست به دولت وفاق ملی فلسطین برای برگزاری انتخابات تا شش ماه دیگر بر اساس توافقات به عمل آمده بین فلسطینیان کمک کنند. وی افزود باید از دولت وفاق ملی حمایت شود تا مسایل و موضوعات اختلافی باقی مانده در خصوص انتخابات به ویژه پس از قبول فلسطین به عنوان عضو ناظر در سازمان ملل متحد، حل شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار