حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین پورمحمدی در جمع خبرنگاران:

"آیت‌الله مهدوی کنی" شخصیت هوشمند، متدین، ساده زیست و دل‌سوز نظام و مردم هستند

وزیر دادگستری گفت: "آیت‌الله مهدوی کنی" از وجودهای نازنین انقلاب و شخصیت هوشمند، متدین، ساده زیست و دل‌سوز نظام و مردم هستند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی" با حضور در بیمارستان بهمن ضمن ملاقات از آیت‌الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری، در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت ظاهری ایشان نسبت به سه روز گذشته اظهار داشت: بنا به اعلام پزشکان ایشان علایم بهتری نشان داده به ویژه در عکس العمل‌های مغزی شرایط بهتری دارد.
 
وزیر دادگستری با اشاره به شخصیت "آیت‌الله مهدوی کنی" گفت: ایشان شخصیت بزرگی برای نظام اسلام، حکومت، تشیع و جامعه اسلامی است.
 
وی با بیان این که "آیت‌الله مهدوی کنی" از وجودهای نازنین انقلاب و شخصیت هوشمند، متدین، ساده زیست و دل‌سوز نظام و مردم هستند، گفت: ایشان همواره پایبند به شریعت بوده و در حوزه‌های دینی و علوم جدید علاوه بر علاقه‌مندی به ترویج دین و تربیت جوانان در این حوزه‌ها علاقه‌مند بوده است.
 
"حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی" خاطر نشان کرد: آیت‌الله مهدوی کنی از هر حیث دارای شخصیتی بسیار مهمی است که وجودشان برای جامعه بسیار مهم و ارزشمند است.

انتهای پیام/
برچسب ها: وزیر ، دادگستری ، تشییع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار